29.10.2022 / 13:28
StoryEditor

Konsumenci przed Bożym Narodzeniem będą szukać oszczędności. Gdzie zamierzają ciąć wydatki?

Te panie (chyba) zrobiły już bożonarodzeniowe zakupy (fot. Shutterstock)
Święta Bożego Narodzenia coraz bliżej, a wraz z wejściem w okres przedświąteczny rozpoczyna się... szukanie sposobów na ograniczenie wydatków. Jak wynika z badania "Festive Season" zrealizowanego przez Channel Factory, 63 proc. osób zamierza ograniczać wydatki w okresie przedświątecznym, a 40 proc. respondentów deklaruje, że będzie aktywnie poszukiwać tańszych ofert i promocji.

Zrealizowane badanie wykazało, że konsumenci będą szukać oszczędności podczas kupowania prezentów świątecznych. 35 proc. badanych stwierdziło, że przeznaczy mniej środków na oso...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.10.2024 / 15:17
StoryEditor
Roślinna rewolucja w Max Premium Burgers
Restauracja Max Burgers w Krakowie (fot. mat. pras.)

Max Premium Burgers, szwedzka sieć restauracji fast food, opublikowała raport nt. zrównoważonego rozwoju za 2023 rok, który prezentuje osiągnięcia firmy na drodze do zmniejszenia wpływu na środowisko. Kluczowym elementem tej strategii było wprowadzenie menu Supreme Green, które zawiera produkty o niskiej emisji CO2. Dzięki temu firma zbliża się do ambitnego celu – aby co najmniej połowa sprzedawanych posiłków była pozbawiona czerwonego mięsa. W Polsce wynik ten już osiągnął 41 proc.

Wprowadzenie roślinnego menu Supreme Green było jednym z najważniejszych kroków, które pozwoliły MAX Premium Burgers osiągnąć 46 proc. sprzedaży posiłków bez czerwonego mięsa na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.10.2024 / 15:22
StoryEditor
Żabka ma więcej sklepów autonomicznych Nano w Niemczech. Firma współpracuje na tym rynku z Teslą
Żabka współpracuje z Teslą Elona Muska (fot. Frederic Legrand - COMEO/Shutterstock; mares90/Shutterstock)

Nie dwa, lecz już pięć sklepów autonomicznych Żabka Nano działa na rynku niemieckim, dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Niemcy to obok Polski jedyny rynek, na którym Żabka uruchomiła tego rodzaju placówki handlowe.

Podczas niedawnej konferencji prasowej Żabki prezes grupy Tomasz Suchański w odpowiedzi na pytanie portalu wiadomoscihandlowe.pl o plany dotyczące rozwoju na rynku niemieckim ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 01:58