23.01.2022 / 09:52
StoryEditor

Kontrowersje wokół odmowy poświęcenia pralni społecznej, którą sponsoruje Henkel. Firma wydała oświadczenie

Pralnia (shutterstock.com)
Polscy przedstawiciele firmy Henkel po konsultacji z niemiecką centralą, zabronili poświęcenia pralni we Wrocławiu uznając to za akt religijny – donosi serwis natemat.pl powołując się na katolickie media.

Strona Gosc.pl donosi, że doszło do skandalu przy otwarciu drugiej w Polsce Pralni Społecznie Odpowiedzialnej we Wrocławiu, gdzie – w opinii tego tytułu doszło do bulwersującej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.09.2024 / 21:23
StoryEditor
Sklepy Biedronki i Dino wracają do życia po powodzi. Sieci handlowe wznawiają handel na terenach zalanych przez wielką wodę [PODSUMOWANIE]
Woda zalała południe Polski (źródło: Salling Group, Muszkieterowie, Żabka, X/@piotr4913)

W poniedziałek 16 września największe sieci handlowe takie jak Biedronka, Dino, Netto, Lidl, Intermarche, Żabka, Lewiatan, czy Rabat nie były w stanie otworzyć nawet kilkuset sklepów na terenach dotkniętych powodzią. Sprawdziliśmy jak firmy poradziły sobie z odbudową sieci sprzedaży. Przykłady Biedronki i Dino pokazują jak sprawnie te firmy potrafią pracować z kryzysowej sytuacji. Wiemy ile sklepów pozostaje zamkniętych.

Woda zniszczyła, uszkodziła lub podtopiła nie tylko placówki największych sieci handlowych, ale także setki mniejszych biznesów handlowych i usługowych. Z informacji portalu wia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.09.2024 / 11:00
StoryEditor
Prosecco Bar - nowy koncept handlowy zadebiutował w Warszawie. Lagardere i Henkell ze wspólnym projektem
Prosecco Bar na Lotnisku Chopina w Warszawie (fot. mat. prasowe)

Na Lotnisku Chopina w Warszawie powstał nowy koncept handlowy - Prosecco Bar. To efekt współpracy Lagardère Travel Retail z producentem m.in. win musujących, firmą Henkel Freixenet.

Pierwszy Prosecco Bar działać będzie na stołecznym Lotnisku Chopina tuż przy bramkach (gate‘ach) dla podróżujących w strefie Schengen. W barze będzie kupić m.in. prosecco cz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. październik 2024 11:40