23.05.2017 / 09:55
StoryEditor

Kukulska i Kusznierewicz ambasadorami Podwórka Talentów firmy Nivea

(fot. materiały prasowe)
Piosenkarka Natalia Kukulska i wybitny sportowiec Mateusz Kusznierewicz zostali ambasadorami projektu Podwórko Talentów Nivea, którego celem jest odkrywanie i wspieranie rozwoju dziecięcych talentów. Dzięki 20 wyjątkowym placom zabaw, które Nivea wybuduje w ramach projektu, dzieci będą miały okazję przetestować swoje umiejętności sportowe, odkryć artystyczne uzdolnienia czy rozbudzić w sobie naukową pasję.

Znana piosenkarka i utytułowany żeglarz zostali ambasadorami projektu Podwórko Talentów Nivea, którego ideą jest odkrywanie i wspieranie dziecięcych talentów. Dobrą zabawę i odk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.08.2025 / 19:58
StoryEditor
Specjał przejmuje na własność kolejne sklepy sieci SPAR. Ile ma ich na ten moment?
Spółka SPAR Polska, należąca do GK Specjał, przejęła na własność dwa wrocławskie sklepy sieci SPAR, działające w supermarketowym formacie Eurospar (fot. materiały prasowe)

Dwa supermarkety Eurospar prowadzone wcześniej przez franczyzobiorców sieci SPAR przeszły w sierpniu na własność spółki SPAR Polska. Grupa Kapitałowa Specjał, właściciel spółki SPAR Polska wyjaśnia, że jest to część strategii zakrojonej na dynamiczny rozwój sieci.

Sklepami, które w sierpniu stały się własnymi, a nie franczyzowymi placówkami sieci SPAR i rozpoczęły działalność w tym modelu, są supermarkety zlokalizowane we Wrocławiu przy u...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.08.2025 / 10:59
StoryEditor
Żabka może im pozazdrościć. Polska sieć otwiera 25 sklepów w jeden dzień
Sklep sieci Sinsay (fot. Lpp)

Grupa LPP być może ustanowiła jeden ze światowych lub przynajmniej europejskich rekordów. Otworzyła 25 sklepów marki Sinsay w jeden dzień.

Wszystko wydarzyło się 31 lipca. W ciągu 24 godzin otwartych zostało 25 nowych sklepów Sinsay w 8 państwach: w Polsce, Ukrainie, Serbii, Rumunii, Chorwacji, Bułgarii, Macedonii ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. sierpień 2025 10:54