04.07.2022 / 10:04
StoryEditor

Lewiatan z nową strategią komunikacji. Sieć wybrała ambasadora marki

Tomasz Jakubiak, nowy ambasador marki Lewiatan (fot. mat. prasowe)
PSH Lewiatan wdraża nową strategię komunikacji - poinformowała sieć, zdradzając, że ambasadorem marki zostanie kucharz, youtuber i dziennikarz kulinarny Tomasz Jakubiak. W najbliższych kampaniach promocyjnych Lewiatan zamierza postawić na podkreślanie lokalności i promocję kuchni regionalnej.

Tomasz Jakubiak jest gospodarzem popularnych programów "Jakubiak lokalnie" oraz nowego programu „Jakubiak Rozgryza”. W międzyczasie związał się z telewizją TVN gdzie prowadził p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.11.2024 / 12:18
StoryEditor
Sieć Cukierni Sowa rozwija się bardzo ambitnie. Wkrótce operator kolejną granicę
Otwarcie nowego lokalu należącego do sieci w Centrum Handlowym M1 w Krakowie

Cukiernia Sowa otworzyła kolejny lokal. Nowy punkt mieści się w Centrum Handlowym M1 w Krakowie. W grudniu sieć liczyć będzie 170 punktów. Wszystko to w ramach strategii "Sowa – Rośniemy Mądrze", zakładającej zrównoważony rozwój i ekspansję sieci do 180 lokalizacji w 2026 roku.

W październiku tego roku Cukiernia Sowa otworzyła swój pierwszy lokal w Małopolsce. Punkt mieści się w Centrum Handlowym Bonarka w Krakowie. Po kilku tygodniach nadszedł czas na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.12.2024 / 18:37
StoryEditor
Zaskakujące badanie. Osoby zamożne chętniej niż zwykli zjadacze chleba kupują w sieci w sklepach słabo ocenianych
Zamożni konusmenci chętniej ryzykują zakupy w słabo ocenianych sklepach (Shutterstock)

Im kto bogatszy, tym chętniej kupuje w w niżej ocenianych sklepach internetowych. Firmy oceniane na "dwóję" są blisko cztery razy częściej akceptowane przez osoby zamożne, czyli takie, które zarabiają powyżej 9 tys. złotych na rękę miesięcznie, niż przez Polaków zarabiających poniżej średniej krajowej.

Większość polskich internautów (70,16 proc.) robi zakupy przede wszystkim w firmach internetowych, które mają średnią ocenę na poziomie czterech lub pięciu gwiazdek. A zatem bli...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. grudzień 2024 02:56