04.07.2022 / 10:04
StoryEditor

Lewiatan z nową strategią komunikacji. Sieć wybrała ambasadora marki

Tomasz Jakubiak, nowy ambasador marki Lewiatan (fot. mat. prasowe)
PSH Lewiatan wdraża nową strategię komunikacji - poinformowała sieć, zdradzając, że ambasadorem marki zostanie kucharz, youtuber i dziennikarz kulinarny Tomasz Jakubiak. W najbliższych kampaniach promocyjnych Lewiatan zamierza postawić na podkreślanie lokalności i promocję kuchni regionalnej.

Tomasz Jakubiak jest gospodarzem popularnych programów "Jakubiak lokalnie" oraz nowego programu „Jakubiak Rozgryza”. W międzyczasie związał się z telewizją TVN gdzie prowadził p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.07.2025 / 14:39
StoryEditor
Mex Polska z dwucyfrowym wzrostem. Przychody spółki rosną mimo trudnych warunków
Mex Polska prognozuje 56,3 mln zł przychodów – wzrost o 14,7 proc. (fot. materiały prasowe)

Mex Polska ogłosiła szacunkowe wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2025 roku. Holding gastronomiczny przewiduje wyraźny wzrost przychodów mimo niesprzyjającej aury. Co stoi za dwucyfrową dynamiką i jak wygląda realizacja ambitnych planów ekspansji?

Mex Polska, notowany na Głównym Rynku GPW holding gastronomiczny, spodziewa się 56,3 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży gastronomicznej w pierwszym półroczu 2025 ro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.07.2025 / 13:36
StoryEditor
"To nie jest umowa o wolnym handlu". Kompromis UE-USA zawodzi branżę spożywczą
Donald Trump i Ursula von der Leyen (fot. Shutterstock)

Nowe porozumienie handlowe między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi miało zapobiec eskalacji wojny celnej. Bożena Wróblewska, prezes Centrum Promocji Krajowej Izby gospodarczej w wypowiedzi dla portalu wiadomoscihandlowe.pl nie pozostawia złudzeń co do jego charakteru. Czy Polska i Unia mają powody do zadowolenia?

Zamiast pełnoprawnej umowy o wolnym handlu, między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi udało się wypracować tymczasowe porozumienie, które w założeniu miało oddalić groźbę e...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 13:51