28.07.2023 / 08:00
StoryEditor

Lidl przelicza cenę papieru toaletowego na pojedyncze rolki. Nowy trend?

Papier toaletowy w Lidlu wyceniany za sztukę, sprzedawany w pełnych opakowaniach (fot. Shutterstock, gazetka promocyjna Lidla)
Papier toaletowy to jeden z artykułów, który najbardziej podrożał w ostatnich miesiącach. Czyżby konsumenci aż tak zaczęli zwracać uwagę na cenę, że Lidl postanowił ułatwić im wybór? W najnowszej gazetce dyskontera publikowana jest cena za jedną rolkę.

Trudno porównać ceny papieru toaletowego. Pakowane są po cztery, sześć, osiem, dziesięć, dwanaście, szesnaście a nawet 24 rolki. Bywają też opakowania z dziewięcioma rolkami. Do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
11.09.2023 / 10:27
StoryEditor

Sokołów będzie miał nowego prezesa! Kto zostanie następcą Bogusława Miszczuka?

Bogusław Miszczuk (z lewej) i Przemysław Gostkiewicz. Ten drugi przejmie od tego pierwszego stery w firmie Sokołów (fot. mat. prasowe)
Przemysław Gostkiewicz, związany ostatnio z BZK Bakoma, pokieruje firmą Sokołów. Stery w spółce przejmie 1 listopada, po tym jak Bogusław Miszczuk, który przez 22 lata sprawował funkcję prezesa Sokołowa, odejdzie na emeryturę.

Przemysław Gostkiewicz na początku kariery związany był z P&G. Potem trafił do koncernów Danone i SC Johnson. W 2022 r. mianowany został dyrektorem generalnym Bakomy.

O ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
11.09.2023 / 18:43
StoryEditor

Które sieci w Polsce mają dostęp do największej liczby klientów? Wyniki tych badań mogą zaskakiwać

Z analizy GfK i NielsenIQ wynika, że liderami, jeśli chodzi o dostęp do klientów są sieci Media Expert i Biedronka (fot. shutterstock)
Choć Żabka jest siecią z największą liczbą placówek w kraju, to wcale nie ona dzierży palmę pierwszeństwa jeśli chodzi o liczbę klientów, do których ma dostęp. Pod tym względem lepiej od Żabki wypadają dwaj inni gracze detaliczni. Nazwę pierwszego można zgadnąć bez większego problemu, ale z poprawnym wytypowaniem drugiego wiele osób miałoby już problem.

Z analizy GfK i NielsenIQ, przygotowanej dla „Rzeczpospolitej” wynika, że liderami, jeśli chodzi o dostęp do klientów, są sieci Media Expert i Biedronka. Obydwie mają dostęp aż ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
21. wrzesień 2023 06:46