04.09.2018 / 12:38
StoryEditor

Lidl respektuje prawo pracowników do bycia niedostępnymi online po godzinach pracy

(mat. prasowe)
Belgijski oddział Lidla podjął decyzję o zablokowaniu wewnętrznego obiegu poczty elektronicznej pomiędzy godz. 18:00 a 7:00. Ma to pomóc pracownikom w „całkowitym oczyszczeniu umysłów” i pozwolić im na odpoczynek od pracy. Decyzja weszła w życie 1 września.

Zakaz obejmuje wszystkie dni robocze. Maile wysłane w weekend będą trafiać do skrzynek odbiorców dopiero w poniedziałek rano.

– Wprowadzamy wieczorną przerwę w funkcjono...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.04.2024 / 22:06
StoryEditor
Rekordowa sprzedaż Bio Planet i ambitne plany rozwoju dystrybutora i producenta produktów ekologicznych. Firma zakończyła proces selekcji marek
Sylwester Strużyna, prezes zarządu Bio Planet
Bio Planet S.A. w 2023 roku wypracowała 254,6 mln zł przychodu ze sprzedaży towarów, usług i materiałów. Spółka wykazała zatem znaczący wzrost w stosunku do roku 2022 (w którym przychody wyniosły 201,4 mln zł), tak więc poprawiła wynik aż o 26,4 proc. Wzrost sprzedaży przyniósł także umiarkowany wzrost zysku netto z poziomu 0,6 mln zł w 2022 r. do 0,9 mln zł w 2023 r. (+62,7 proc.). Całkowita spłata przejęć dobiegnie końca w styczniu 2026, co przełoży się na poprawę wskaźników finansowych, płynności oraz rentowności w kolejnych latach.

- Mimo, iż wypracowaliśmy wyższy zysk netto w stosunku do 2022 r., z punktu widzenia zarządu rentowność netto osiągnięta przez spółkę nie osiągnęła satysfakcjonującego poziomu. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.05.2024 / 10:45
StoryEditor
Auchan obniża ceny ponad 1000 produktów w sklepach. Sieć rozpoczyna ostre promocje na marki własne
Auchan zaoferuje klientom wózki z nieznaną zawartością
Auchan Polska obchodzi 28 lat obecności na polskim rynku. Z tej okazji firma przygotowała dla swoich klientów trzy tygodnie promocji i atrakcji cenowych. Od 25 kwietnia do 15 maja br. ponad 1000 produktów w sklepach sieci będzie dostępnych w wyjątkowych cenach.

- Na przełomie kwietnia i maja zapraszamy naszych klientów do wspólnego świętowania naszych urodzin oraz skorzystania z zaplanowanych atrakcji cenowych – mówi Małgorzata Piekars...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. maj 2024 03:49