26.03.2019 / 12:28
StoryEditor

Lidl wymasuje pracownikom plecy. Za darmo

(fot. mat. prasowe)
Od 1 marca w Lidlu wszyscy pracownicy magazynów, biur sprzedaży oraz biur ekspansji mają dostęp do specjalistów oferujących szereg zabiegów mających na celu poprawę ich ogólnej kondycji fizycznej.

W tym roku Lidl podniósł już pensje średnio o 9,2 proc. w stosunku do poziomu wynagrodzeń z roku ubiegłego. Oprócz tego firma daje pracownikom pakiet dodatkowych świadczeń (m.in...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.05.2024 / 13:39
StoryEditor
Nastroje konsumentów nie zmieniają się od początku roku. Czy detaliści mogą liczyć na większy optymizm?
Barometr nastrojów konsumenckich w kwietniu 2024 roku niemal się nie zmienił (fot. Shutterstock)
Barometr nastrojów konsumenckich w kwietniu 2024 roku niemal się nie zmienił (fot. Shutterstock)fot. Shutterstock
Barometr nastrojów konsumenckich w kwietniu 2024 roku niemal się nie zmienił (fot. Shutterstock)
Barometr nastrojów konsumenckich w kwietniu 2024 roku (GfK – An NIQ Company)fot. Gfk – An Niq Company
Barometr nastrojów konsumenckich w kwietniu 2024 roku niemal się nie zmienił (fot. Shutterstock)
Barometr nastrojów konsumenckich w kwietniu 2024 roku niemal się nie zmienił (fot. Shutterstock)
Barometru Nastrojów Konsumenckich w Polsce utrzymuje się na plusie już kolejny miesiąc z rzędu. Jednak wskaźnik ten od stycznia prawie nie zmienił się. W kwietniu 2024 roku wyniósł 1,3 pkt, co oznacza minimalny spadek, o 0,6 jednostki w stosunku do marca – wynika z danych GfK – An NIQ Company.

Barometr Nastrojów Konsumenckich GfK – An NIQ Company to syntetyczny wskaźnik ilustrujący aktualne nastroje w zakresie postaw konsumenckich. W Polsce wskaźnik ten jest obecnie w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.05.2024 / 08:59
StoryEditor
Spire Capital Partners przejmuje MM Brown. Marka Chocolissimo wraca w polskie ręce
Spire Capital Partners przejmuje MM Brown. Marka Chocolissimo wraca w polskie ręce (fot. Chocolissimo)
Fundusz Spire Capital Partners nabył większościowy pakiet udziałów w spółce MM Brown, będącej właścicielem marki Chocolissimo, wiodącej platformie e-commerce na rynku słodyczy czekoladowych premium.

Chocolissimo jest producentem i dystrybutorem wyrobów czekoladowych na rynek polski i niemiecki w kanałach B2C i B2B. Koncentruje się na produkcji spersonalizowanych prezentów. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. maj 2024 05:07