25.08.2017 / 07:18
StoryEditor

Lidl wypowiada pluszową wojnę Biedronce! Lidlaki powalczą ze Świeżakami

Lidl będzie miał własne Świeżaki - tzw. Lidlaki (fot. materiały prasowe)
Lidl błyskawicznie odpowiada na akcję Gang Świeżaków Biedronki. Niemiecki dyskonter tego samego dnia, kiedy wystartuje promocja w konkurencyjnej sieci, wprowadzi do swoich sklepów niemal identyczne maskotki. Lidlaków ma być sześć, a różnice między nimi a Świeżakami będą ledwie dostrzegalne.

Jako pierwsza o sprawie napisała Wirtualna Polska. Portal ustalił, że kolory, kształty, rozmiary, a nawet dobór warzyw i owoców w przypadku Lidla będzie taki sam, jak w Biedro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.07.2025 / 18:29
StoryEditor
Żabka rusza w trasę. Sieć zaleje całą Polskę nowymi konceptami i formatami sklepów

Znana sieć sklepów spożywczych wprowadza nową, mobilną odsłonę swojej działalności. W odpowiedzi na zmieniające się potrzeby klientów Żabka pojawia się tam, gdzie toczy się wakacyjne życie – od plaż po festiwale. Jak funkcjonują mobilne punkty sieci i co można w nich znaleźć?

Żabka wprowadziła do swojej działalności nowy format – mobilne sklepy oraz food truck. To odpowiedź na sezonowe potrzeby konsumentów, którzy w czasie wakacji szukają szybkiego d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.07.2025 / 14:22
StoryEditor
Wielkomiejska ofensywa Dino nabiera rozpędu. Sieć z Krotoszyna debiutuje w dużym mieście
Sieć Dino coraz śmielej wkracza do dużych ośrodków miejskich (fot. materiały prasowe)

Sieć Dino, której ekspansja do niedawna omijała duże ośrodki miejskie, zmieniła strategię. Po opanowaniu mniejszych miejscowości Dino zaczyna coraz śmielej wchodzić już nie tylko do miast średnich, ale i tych największych.

Spółka Dino Polska otworzyła od stycznia do końca czerwca 2025 r. 147 nowych sklepów. Rok wcześniej w tym samym okresie uruchomiła  "jedynie" 98 placówek handlowych. Te liczby...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. lipiec 2025 22:51