Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

13.06.2017 / 08:51
StoryEditor

Maciej Domański zaprojektował suknie inspirowane marką wina Carlo Rossi

Koncern alkoholowy CEDC, właściciel marki win Carlo Rossi, jest partnerem Warsaw Fashion Street, jednej z największych imprez modowych w Polsce. Jej najnowsza edycja odbędzie się 17 i 18 czerwca br. na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie. Marka Carlo Rossi już od wielu lat jest związana ze światem mody, m.in. wspierając młodych projektantów.

Podczas wieńczącej wydarzenie Gali Wieczoru, publiczności będzie miał okazję zaprezentować się Maciej Domański, laureat konkursu New Look Design Refresh 2016 w kategorii „Inspir...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.10.2025 / 10:00
StoryEditor
Sklep Eurospar otwarty w niedziele niehandlowe jako "czytelnia". "Solidarność" zapowiada ostrą reakcję
(fot. Shutterstock)

Supermarket Eurospar w warszawskiej Hali Koszyki zaprasza klientów "do czytelni" przez siedem dni w tygodniu i namawia do zakupów. Szef handlowej "Solidarności" Alfred Bujara zapowiada, że będzie wnioskował o kontrolę i chce zainteresować sprawą Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.

Supermarket Eurospar zlokalizowany w warszawskiej Hali Koszyki to kolejna placówka handlowa, która stara się korzystać z wyjątków od ustawowego zakazu handlu w niedziele. Sklep ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.10.2025 / 10:20
StoryEditor
Sprytni i nielojalni. Młode pokolenie Polaków na zakupach [BADANIE]
Beata Sadowska, Urszula DziekańskaBeata Sadowska, Urszula Dziekańska
Młode pokolenie konsumentów jest pragmatyczne i racjonalne. Chętnie korzysta z promocji, ale też z list zakupowych (fot. Shutterstock)

Młodzi konsumenci w Polsce zmieniają reguły gry na rynku FMCG. Coraz lepiej radzą sobie finansowo, ale równocześnie zachowują pragmatyzm i dystans wobec marek. Ich wybory zakupowe są racjonalne, choć nierzadko podszyte potrzebą drobnych przyjemności.

Dane z badania syndykatowego IQS „Świat młodych 7”* (obejmującego osoby w wieku 16–29 lat, niemające dzieci) pokazują, że to pokolenie, które planuje, porównuje i coraz rzadziej...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. listopad 2025 20:40