26.06.2018 / 10:56
StoryEditor

Magda Gessler kończy z biznesem parówkowym

(fot. Artur Andrzej/Wikimedia Commons, na lic. CC BY-SA 3.0)
Parówki marki Besos, stworzonej i promowanej przez Magdę Gessler, znikają po niecałych dwóch latach z rynku - donosi "Fakt". Zdaniem gazety powód jest prozaiczny: produkty zalegały na półkach sklepowych.

"Fakt" przypomina, że w 2016 r. gwiazda "Kuchennych rewolucji" zapowiadała chęć podboju rynku mięsno-wędliniarskiego. Rozpoczęło się od parówek i wędlin, produkowanych przez Pek...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 77% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.07.2025 / 14:39
StoryEditor
Mex Polska z dwucyfrowym wzrostem. Przychody spółki rosną mimo trudnych warunków
Mex Polska prognozuje 56,3 mln zł przychodów – wzrost o 14,7 proc. (fot. materiały prasowe)

Mex Polska ogłosiła szacunkowe wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2025 roku. Holding gastronomiczny przewiduje wyraźny wzrost przychodów mimo niesprzyjającej aury. Co stoi za dwucyfrową dynamiką i jak wygląda realizacja ambitnych planów ekspansji?

Mex Polska, notowany na Głównym Rynku GPW holding gastronomiczny, spodziewa się 56,3 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży gastronomicznej w pierwszym półroczu 2025 ro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.07.2025 / 11:06
StoryEditor
Co umowa handlowa UE z USA oznacza dla branży spożywczej?
Branża spożywcza a umowa UE–USA? (fot. Shutterstock)

Nowe porozumienie handlowe między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi wywołuje poruszenie w wielu sektorach gospodarki. Szczególnie uważnie śledzi je branża spożywcza, która może stanąć przed poważnymi zmianami. Które produkty rolne z USA trafią do Europy na łagodniejszych warunkach, a które wciąż będą ograniczane?

Jednym z najbardziej niejednoznacznych fragmentów nowego porozumienia handlowego między UE a USA są zapisy dotyczące produktów rolno-spożywczych. Podczas wspólnej konferencji pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 20:44