09.05.2022 / 09:09
StoryEditor

Mamy zwycięzcę w konkursie na najbardziej irytującą reklamę roku — Subiektywny Przegląd Tygodnia

Pomysły lewicy na sprzedaż alkoholu, znikające z półek rosyjskie produkty i ta reklama, która spędza nam sen z powiek w negatywnym sensie. Na Subiektywny Przegląd Tygodnia zaprasza Michał Kokoszkiewicz.
  • Lewica, a konkretnie partia Razem chce walczyć z nadmiernym spożywaniem alkoholu przez Polaków. Na jej celowniku znalazły się między innymi bardzo popularne oferty na sprzedaż piwa 12+12, które znamy ze świąt i długich weekendów.
  • Rosyjskie produkty znikają z półek polskich sklepów. Naprawdę! Badania CMR pokazują, że liczba rosyjskich produktów na półkach sklepów w Polsce zmniejszyła się od momentu inwazji Rosji na Ukrainę.
  • Wszyscy ją słyszeliśmy i nie potrafimy jej "odsłyszeć". Najbardziej irytująca reklama tego roku promuje debiut nowego marketplace'a w Polsce. Czy Shopee zdobędzie przychylność naszych rodaków i czy przebije się dzięki niej na rynku mocno "zaopiekowanym" przez Allegro, Amazon czy AliExpress?

16.09.2025 / 13:21
StoryEditor
Lidl otwiera sklep przy granicy z Niemcami. Turystyka zakupowa wspiera ekspansję sieci w Polsce?
(fot. Adam Bartosik/Shutterstock)

Otwarcie nowego sklepu Lidl w Dobrej, położonej niedaleko Szczecina tuż przy granicy z Niemcami, to nie tylko kontynuacja strategii rozwoju w mniejszych miejscowościach, ale także wykorzystanie szansy, jaką daje położenie, tuż przy granicy z zachodnim sąsiadem. Nowa inwestycja świetnie ilustruje zjawisko, które od lat towarzyszy polskiemu handlowi – zakupy transgraniczne, z którego korzysta nie tylko Lidl, ale i Biedronka oraz pozostali operatorzy.

Bliskość niemieckiej granicy sprawia, że nowa placówka Lidla w Dobrej w naturalny sposób stanie się miejscem atrakcyjnym nie tylko dla mieszkańców Dobrej czy Szczecina, ale równ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.09.2025 / 11:28
StoryEditor
Aldi szykuje mocne uderzenie reklamowe. Sieć rozstrzygnęła przetarg
Na zdj. Aldi w Krakowie (fot. Karolis Kavolelis/Shutterstock)

Agencja Open Gate wygrała przetarg na obsługę 360 dla sieci sklepów Aldi w Polsce. Współpraca obu podmiotów rozpoczęła się 1 września, a obejmuje pełne spektrum działań komunikacyjnych - począwszy od tworzenia nowych kampanii, przez realizacje graficzne i materiały reklamowe, po projekty specjalne oraz wydarzenia dodatkowe.

Sieć Aldi tłumaczy, że poszukiwała "partnera strategicznego", który będzie wspierał markę w budowaniu spójnej komunikacji i wzmocnieniu pozycji brandu na bardzo konkurencyjnym ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. wrzesień 2025 16:50