07.02.2022 / 10:25
StoryEditor

Marka lodów Ben & Jerry‘s krytykuje prezydenta Bidena za... wysyłanie wojsk amerykańskich do Polski

Na zdj. lody marki Ben&Jerry‘s (fot. Arne Beruldsen / Shutterstock)
"Nie można jednocześnie zapobiegać i przygotowywać się do wojny. Wzywamy prezydenta Bidena do deeskalacji napięć i pracy na rzecz pokoju, zamiast przygotowywania się do wojny - komunikat tej treści opublikowany został w mediach społecznościowych przez markę Ben & Jerry‘s z portfolio Unilevera, natychmiast wywołując konsternację wśród komentatorów politycznych.

"Wysłanie kolejnych tysięcy żołnierzy amerykańskich do Europy w odpowiedzi na groźby Rosji wobec Ukrainy tylko podsyca płomień wojny" - napisała dodatkowo lodowa marka. Nie skry...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2024 / 17:04
StoryEditor
Do Biedronki i Lidla wróciły piwne promocje, a do tego kiełbasa i przekąski. Majówka zapowiada się imprezowo
Reklama piwa na drzwiach sklepu Biedronka (Shutterstock)
Według sieci handlowych głównym hasłem tegorocznej majówki będzie grill. Biedronka, Lidl, Dino, Żabka, Netto i Delikatesy Centrum liczą na większą sprzedaż produktów typowo piknikowych. Powracają piwne promocje, na które biją się już niemal wszyscy operatorzy sklepów spożywczych.

6+6 gratis, 10+10 gratis, 12+12 gratis to jedne z najpopularniejszych ofert, które pojawiają się przed tegoroczną majówką. Chodzi oczywiście o piwo i napoje piwne, eksponowane w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2024 / 08:40
StoryEditor
Najwięksi akcjonariusze Allegro sprzedają akcje. Chodzi o prawie półtora miliarda złotych
One Box Allegro (mat. prasowe Allegro)
Trzej akcjonariusze Allegro zamierzają sprzedać pakiet 50 mln akcji spółki. Dwaj z nich to najwięksi inwestorzy w polski marketplace. To już kolejny taki ruch z ich strony.

O sprawie pisze Business Insider, powołując się na informacje Bloomberga. Sprzedaży mają dokonać trzy podmioty: Cidinan Sarl, który sprzeda 45 proc. oferowanych akcji, Permira V...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. kwiecień 2024 06:16