16.10.2018 / 11:05
StoryEditor

„Muszkieterowie dla Polek” – blisko 6 tys. pań skorzystało z mammografii

(Źródło: intermarche.pl)
15 października obchodziliśmy Europejski Dzień Walki z Rakiem Piersi. Grupa Muszkieterów, zarządzająca sieciami Intermarché i Bricomarché, już od 11 lat prowadzi działania na rzecz promocji profilaktyki raka piersi w ramach kampanii „Muszkieterowie dla Polek”. Od początku roku podczas trwającej XI edycji kampanii odbyły się 124 akcje i przebadano łącznie 5 904 kobiet. Akcje będą odbywać się do końca 2018 roku.

Z raportu „Badanie postaw w zakresie profilaktyki nowotworowej wśród mieszkańców Polski” opublikowanego przez Kantar Millward Brown na zlecenie Ministerstwa Zdrowia, wynika, że ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.07.2025 / 12:02
StoryEditor
Większościowy właściciel akcji Pepco pozbywa się kolejnej firmy. Ibex sprzedaje cały pakiet akcji Pepkora
Na zdj. sklep Pepco w niemieckim Gelsenkirchen (fot. Solarisys/Shutterstock)

Właściciel sieci Pepco kontynuuje porządki po wieloletnim kryzysie finansowym. Ibex Investment Holdings właśnie sfinalizował sprzedaż wszystkich udziałów w afrykańskim gigancie detalicznym Pepkor Holdings. Co stoi za tą decyzją i co oznacza dla rynku?

W ramach przyspieszonej budowy księgi popytu (ABB), Ibex Investment Holdings Ltd. sprzedał cały posiadany pakiet akcji w Pepkor Holdings Ltd. Transakcja objęła 1,045 mld akcji, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.07.2025 / 15:06
StoryEditor
Czekolada w antykradzieżowych opakowaniach. Sklep walczy z plagą złodziei
Zabezpieczenia antykradzieżowe na czekoladę – nietypowy problem w markecie na Bemowie (za x.com/dawidparzyk)

W jednym z warszawskich marketów czekolada trafiła pod specjalny nadzór. Wszystko przez powtarzające się kradzieże słodkości, które zmusiły kierownictwo sklepu do sięgnięcia po niestandardowe środki ochrony. Co sprawiło, że tabliczka czekolady zyskała status towaru wysokiego ryzyka?

Do tej pory plastikowe opakowania antykradzieżowe były zarezerwowane głównie dla produktów elektronicznych, takich jak gry komputerowe, których cena potrafiła przekraczać 300 zł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 14:32