22.06.2017 / 10:12
StoryEditor

Muszkieterowie zachęcają Polki do dbania o zdrowie

W rozpoczynającym się okresie letnim, z uwagi na sezon urlopowy, Polacy mają więcej czasu dla siebie. Warto z niego skorzystać, aby zadbać o swoje zdrowie. Grupa Muszkieterów od 10 lat realizuje kampanię bezpłatnych badań mammograficznych „Muszkieterowie dla Polek”. W ramach niej stworzyła także film edukacyjny „Najważniejsza kobieta w moim życiu to…”. Możemy w nim zobaczyć jak przypadkowo spotkane osoby zachęcały najważniejsze dla nich kobiety do regularnych badań mammograficznych.

Rak piersi jest najczęstszym nowotworem występującym u kobiet. Z danych Krajowego Rejestru Nowotworów wynika, że co roku diagnozuje się go u blisko 18 tys. Polek, czyli prawie u...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.12.2025 / 11:53
StoryEditor
W tej kategorii dyskonty rozbijają bank. Marki producenckie bez szans!
Grzegorz MechGrzegorz Mech
65 proc. - za taką część wolumenu sprzedaży mrożonych warzyw i owoców odpowiadają dyskonty (fot. Shutterstock)

Ludowa mądrość głosi: "Co lato uzbiera, to zima pożera". Można nieco żartobliwie powiedzieć, że w przypadku owoców i warzyw niekoniecznie "pożera", raczej mrozi i pozwala konsumentom cieszyć się ich smakiem w okresie zimowym.

Rynek mrożonych owoców i warzyw w okresie styczeń–sierpień 2025, rozumiany jako zakupy polskich gospodarstw domowych, był wart blisko 730 mln zł. W analizowanym okresie produkt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.11.2025 / 12:19
StoryEditor
Frisco zwiększa liczbę klientów, przychody i średni koszyk. Jednak do strategicznego celu wciąż daleko
Poznaliśmy najnowsze wyniki Frisco (fot. Łukasz Rawa)

W trzecim kwartale bieżącego roku sprzedaż Frisco wyniosła 140 mln zł. Oznacza to wzrost o ok. 14,6 proc. względem analogicznego okresu przed rokiem, kiedy sprzedaż kształtowała się na poziomie 122 mln zł.

Grupa Eurocash podała, że wzrostowi przychodów Frisco w minionym kwartale towarzyszyło zwiększenie liczby aktywnych klientów e-sklepu o 10 proc. rok do roku. Natomiast średn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. grudzień 2025 22:44