25.08.2020 / 16:21
StoryEditor

Najpopularniejsze marki odzieży sportowej – w Polsce i na świecie. Jest zdecydowany lider!

Streetwear ma swoją własną dynamikę – jeśli nie nadążasz, wypadasz z gry (fot. Pixabay CC0)
Miejskie ulice, na których kształtuje się styl streetwearowy, mają swoją własną dynamikę – jeśli nie nadążasz, wypadasz z gry. Gusta tłumów szybko się zmieniają, podobnie jak trendy, a nawet przywiązanie do brandów. Zespół analityczny Sneakerstudio przeanalizował statystyki wyszukiwań w Google i stworzył ranking najbardziej popularnych marek modowych stylu streetwear – w Polsce i na świecie.

Jak pokazują statystyki – najpopularniejszymi trzema streetwearowymi brandami w Polsce są: Nike, Adidas i Vans. Amerykański lider – Nike – ma nad konkurentami miażdżącą przewagę...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
22.09.2023 / 23:29
StoryEditor

Zyski Lidla pod presją. Co się dzieje? Z jakimi wyzwaniami zmaga się niemiecki dyskonter?

Dyskont sieci Lidl Polska (materiały własne)
Lidl odnotował w ubiegłym roku spadek zysku netto o jedną czwartą do 1,64 mld euro. Co gorsza, rosnące stopy procentowe wydają się uniemożliwiać jakąkolwiek szybką poprawę. Co się dzieje?

Lidl Stiftung, spółka holdingowa sieci supermarketów, odnotowała w roku obrotowym kończącym się 28 lutego zysk netto o prawie 500 mln euro, do 1,64 mld euro. Oznacza to – jak pi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
09.09.2023 / 11:38
StoryEditor

Nowa Lewica ma pomysł na opóźnienia w płatnościach. Chce, żeby pracodawcy zapłacili… jeszcze więcej. Przypomina historię pracownicy Kauflandu

Magdalena Biejat (fot. Youtube)
Adrian Zandberg, w swoim wystąpieniu na kongresie programowym Nowej Lewicy w Poznaniu mówił o tym, że po wyborach partia chce wprowadzić kary dla nieuczciwych pracodawców za nieterminowe płacenie swoim pracownikom. Mieliby dopłacać za zwłokę. Lewica chce też skrócenia tygodnia pracy.

– Za każdy dzień opóźnienia pensji pół procent pensji w górę. I to nie tak, żeby trzeba było o to walczyć w sądzie – mówił Zandberg i dodawał, że należy skończyć z wyzyskiwaniem...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
23. wrzesień 2023 14:13