14.02.2020 / 13:41
StoryEditor

Ocado: 214 mln funtów straty. Tim Steiner, CEO: 54 mln funtów premii

(fot. Pixabay CC0)
Tim Steiner, szef największego brytyjskiego supermarketu online Ocado, otrzymał bonus w wysokości 54 mln funtów, mimo faktu, że zarządzana przez niego firma odnotowała w ubiegłym roku finansowym potężną stratę w wysokości 214,5 mln funtów. Skąd taki paradoks?

Szef Ocado otrzymał już wcześniej roczne wynagrodzenie w wysokości 4,7 mln funtów. Razem z premią zainkasował więc 58,7 mln funtów – to równowartość 300 mln zł, dosłownie bez pa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.10.2025 / 17:17
StoryEditor
Krzysztof Chmura, szef Bonduelle na Europę Centralną: Innowacje to nasza recepta na stagnację i zakupy "na autopilocie"
Krzysztof Chmura, dyrektor generalny Grupy Bonduelle na Europę Centralną zapewnia, że jego firma nigdy nie zboczy z roślinnego kursu (fot. materiały prasowe)

W obliczu rosnących wyzwań rynkowych producenci żywności szukają nowych sposobów na zwiększenie sprzedaży. Krzysztof Chmura, dyrektor generalny Grupy Bonduelle na Europę Centralną, w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl zdradza, jak firma chce przekonać Polaków do tego, żeby kupowali więcej produktów z jej portfolio. Wskazuje kategorie, w których widzi największy potencjał, oraz mówi o czynnikach, które ten wzrost ograniczają.

Z tego artykułu dowiesz się m.in.:

  • jakie innowacje produktowe wprowadza firma Bonduelle?
  • jakie działania w obszarze ekspozycji produktów stosuje Bonduelle, żeby zwię...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.10.2025 / 15:18
StoryEditor
Retail Media – najszybciej rosnący kanał reklamowy w historii
Retail Media – najszybciej rosnący kanał reklamowy w historii (fot. materiał partnera)

Świat reklamy cyfrowej zmienia się szybciej niż kiedykolwiek. Retail media, jeszcze kilka lat temu bagatelizowane, dziś staje się jednym z głównych motorów wzrostu branży.

Andrew Lipsman z Media, Ads and Commerce to jeden z najlepszych analityków i autorów piszących o Retail Media.

To on stworzył też poniższą grafikę:

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. październik 2025 03:19