28.03.2024 / 18:37
StoryEditor

Podglądacze grasują w galerii handlowej. Klienci obserwowani przez dziury między kabinami w toalecie

View from the peephole. The human eye looks through the peephole from the flight cage. Close-up
Klienci galerii handlowej Port Łódź mieli być podglądani w czasie, gdy przebywali w toalecie na terenie obiektu. Media donoszą o grasującym w centrum handlowym zboczeńcu, który podgląda ludzi przez wywiercone dziury między kabinami. Dwaj mężczyźni zostali już przyłapali na niecnym uczynku, ale podglądaczy może być więcej.

Gazeta.pl relacjonuje, że w Porcie Łódź udało się przyłapać około 20-letniego mężczyznę, który miał podglądać klientów w toalecie. Wydarzyło się to już ok. miesiąc temu, a m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2025 / 12:39
StoryEditor
Koreańczycy kupują polską szynkę. Polska branża mięsna wraca na azjatycki rynek po 10 latach
Polska wieprzowina i drób wracają do Korei Południowej po 10 latach (fot. Shutterstock)

Po dekadzie przerwy polskie mięso znów trafia do Korei Południowej. Dziesięć zakładów ma już zgodę na eksport wieprzowiny, a pięć kolejnych na wysyłkę drobiu. Co sprawiło, że Koreańczycy znów chcą kupować produkty znad Wisły?

Z artykułu dowiesz się o:

  • Stracona dekada polskiej branży mięsnej na koreańskim rynku
  • Czego chce Korea od polskiego mięsa?
  • Wyzwania eksportowe i konkurencja na rynk...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.07.2025 / 15:07
StoryEditor
Unilever oskarżany o greenwashing. Informacje o produktach mogą wprowadzać w błąd
Na zdj. produkty marki Knorr z portfolio Unilevera (fot. Tobias Arhelger/Shutterstock)

Holenderskie Stowarzyszenie Konsumentów (Consumentenbond) zarzuca Unileverowi rażące działania greenwashingowe. Według tej organizacji, ponad 50 proc. spośród 450 sprawdzonych produktów firmy zawiera niejasne lub mylące deklaracje dotyczące zrównoważonego rozwoju. Unilever nie zgadza się z tymi zarzutami.

Jak donosi "Retail Detail", najwięcej nieprawidłowości wykryto wśród produktów marek Unox (104 produkty) i Knorr (95 produktów). Na liście znalazły się również Lipton (21), Calv...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. lipiec 2025 16:11