14.05.2018 / 12:11
StoryEditor

Polacy akceptują pobieranie opłaty za reklamówki! Może dlatego, że dla 81 proc. z nas cena foliówki nie ma znaczenia

(Netto Polska)
Aż 6 na 10 polskich konsumentów uważa, że pobieranie opłaty za reklamówki jest uzasadnione. Rzadziej zgadzają się z tym mężczyźni oraz osoby do 25 roku życia – wynika z badania przeprowadzonego prze agencję badawczą Nielsen oraz firmę Payback. Firmy postanowiły sprawdzić w jaki sposób Polacy postrzegają pobieranie opłat za reklamówki. Okazało się, że ponad połowa konsumentów twierdzi, iż płatność za tzw. foliówki jest uzasadniona. 

Akceptacja odpłatności za reklamówki foliowe może wynikać z faktu, iż Polacy bardzo chętnie dokonują zakupów z wykorzystaniem własnych toreb. 73 proc. ankietowanych przyznało, ż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.10.2025 / 11:08
StoryEditor
Rekompensaty dla klientów Empik po interwencji UOKiK. Co należy się konsumentom?
Empik po interwencji UOKiK. Rekompensaty dla klientów za anulowane i opóźnione zamówienia (fot. Shutterstock)

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zakończył postępowanie wyjaśniające dotyczące praktyk sklepu internetowego Empik.com. Analiza wykazała przypadki anulowania oraz opóźniania zamówień względem deklarowanych terminów.

Empik.com to platforma e-commerce oferująca produkty własne oraz towary sprzedawców zewnętrznych. Do UOKiK zaczęły napływać sygnały o nieprawidłowościach w realizacji zamówień –...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.10.2025 / 16:36
StoryEditor
Beskidzki Browar Pinta na mocnym gazie. Piwo warzone energią z natury
Bio LPG wykorzystywany jest przez Pintę m.in. do produkcji pary technologicznej, podgrzewania wody i utrzymywania czystości w browarze

Położony w sercu Beskidów Browar Pinta pokazuje, że pasja do rzemiosła może iść w parze z odpowiedzialnością za środowisko. Od 2011 roku marka inspiruje polską kulturę piwną, a dziś stawia kolejny krok w stronę zrównoważonego rozwoju – korzysta z bio LPG od Gaspol, odnawialnego paliwa, które napędza cały proces warzenia.

Bio LPG wykorzystywany jest przez Pintę m.in. do produkcji pary technologicznej, podgrzewania wody i utrzymywania czystości w browarze. Jak podkreśla współzałożyciel Grzegorz Zw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. październik 2025 20:58