31.08.2017 / 10:36
StoryEditor

Pracownicy Biedronki niezadowoleni z faktu, że nie wszystkim przysługują darmowe Świeżaki

Gang świeżaków 2 (fot. Konrad Kaszuba)
Związkowcy z Biedronki krytykują zasady przyznawania darmowych maskotek dla dzieci pracowników sieci. Ich szczególny niepokój powoduje poddział pracowników na „aktywnych”, którym przysługuje maskotka dla dziecka oraz takich, którym taki profit nie przysługuje. Dzielenie pracowników, to dzielenie dzieci – alarmują przedstawiciele NSZZ Solidarność 80.

Komisja Zakładowa NSZZ Solidarność 80 „z niepokojem przyjęła informacje” na temat zasad przyznawania darmowych Świeżaków dzieciom pracowników Biedronki. Szczególny niepokój zwią...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.10.2025 / 17:03
StoryEditor
Dania gotowe szykują się na wojnę! Trendy związane z militaryzacją i budową zapasów będą zmieniać rynek
Każde danie gotowe przygotowywane dla sieci Żabka przechodzi skrupulatną kontrolę m.in. wagową (fot. mat.pras.)

Rynek dań gotowych będzie się nadal dynamicznie rozwijał, a przyczynią się do tego nie tylko trendy związane z wygodą i szybkością przygotowania, ale także kwestie związane z zagrożeniami militarnymi i cywilizacyjnymi, które motywują klientów do budowania zapasów, a tym samym poczucia bezpieczeństwa. Dania gotowe z dłuższym okresem przydatności będą ważnym elementem tworzenia domowych spiżarni.

Rynek dań gotowych w Polsce, warty w 2024 roku około 3,5 mld zł, staje w obliczu rewolucji napędzanej globalną niestabilnością, nowymi nawykami konsumpcyjnymi oraz rosnącą potrz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.10.2025 / 11:39
StoryEditor
Pamiętajmy od podstawach. Dlaczego wyniki wyszukiwania są wciąż kluczowe dla retail mediów?
(fot. materiał partnera)

W świecie retail mediów sporo mówi się dziś o reklamach w sklepach stacjonarnych, o Connected TV, o programatycznym displayu i wideo, no i oczywiście o AI oraz agentach AI. Ale mimo tych wszystkich nowinek, wciąż numerem jeden – i to z dużą przewagą – pozostaje klasyczny format reklamowy: sponsored product, czyli reklama w wynikach wyszukiwania.

Reklamy w wynikach wyszukiwania to główne źródło przychodu dla większości sieci retail mediów (RMN). Aż 80 proc. przychodów z reklam Amazona pochodzi właśnie z jednego formatu –...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. październik 2025 23:05