18.12.2018 / 11:08
StoryEditor

Prezes Carrefour Polska Christophe Rabatel prowadzi wideobloga na YouTube

Christophe Rabatel, szef Carrefour Polska na zakupach w hipermarkecie sieci (screen za: Youtube/Carrefour)
Sieć Carrefour uruchomiła na swoim kanale na YouTube wideobloga, którego głównym bohaterem jest Christophe Rabatel, prezes polskiego oddziału firmy. W kolejnych odcinkach Rabatel opowiada o inicjatywach podejmowanych w Polsce przez Carrefoura, takich wdrażanie zakupów w modelu scan&go, czy powołaniu do życia Koalicji na rzecz Rozwoju Rynku Żywności Bio w Polsce.

Kolejne odcinki wideobloga prezesa Carrefoura publikowane są na YouTube co kilka tygodni. Dotychczas wyprodukowano trzy krótkie, kilkuminutowe epizody. Pierwszy z nich, z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.10.2024 / 12:59
StoryEditor
Blix przejmuje Proxi.cloud. Co ekspert w dziedzinie aplikacji zakupowych zyska dzięki tej transakcji?
Grupa Blix, ekspert w dziedzinie aplikacji zakupowych przejęłą spółkę Proxi.cloud (fot. materiały prasowe)

Grupa Blix, lider w obszarze aplikacji zakupowych i reklamy natywnej, przejęła firmę technologiczną Proxi.cloud. Daje jej to dostęp do zaawansowanych narzędzi geolokalizacyjnych i możliwość precyzyjnego dotarcia do konsumentów oraz otwiera drogę do poszerzenia zakresu usług.

– To strategiczny ruch, który otwiera przed nami nowe możliwości wykorzystania technologii geolokalizacji, sztucznej inteligencji oraz rozszerzenia zasięgu kampanii – tak o prze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.10.2024 / 14:29
StoryEditor
Potężna sieć zamknie 1200 sklepów. Wykończyła ją konkurencja. Analitycy: Firma musi przemyśleć w jaki sposób zajmuje się biznesem i jaką wartość oferuje klientom
Walgreens Boots Alliance prowadzi ok. 8 500 sklepów w USA, kilkaset zostanie zamknięte fot. Walgreens Boots Alliance

Walgreens, druga co do wielkości sieć apteczno-drogeryjna w USA, zapowiedziała zamknięcie ponad tysiąca placówek. Duże problemy ma też konkurencja, w tym CVS Health. Branża przespała czas na zmiany.

Zdaniem ekspertów, popularny przez dekady format amerykańskich drugstore‘ów przespał zmiany na rynku i przestał być dla klienta w USA dogodnym miejscem pierwszego wyboru przy za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 01:57