05.10.2022 / 18:05
StoryEditor

Primark ze specjalną kolekcją odzieży dla kobiet dotkniętych rakiem piersi

Primark prezentuje specjalistyczną kolekcję przeznaczoną dla kobiet dotkniętych rakiem piersi i przekazuje 750 tys. funtów na cele charytatywne (materiały prasowe)
Primark promuje świadomość o nowotworze poprzez nową kampanię, przedstawiającą prawdziwe historie kobiet zmagających się z chorobą, pokazującą jej wpływ na relacje międzyludzkie, pewność siebie i obraz ciała. Kampania jest częścią szerszego zaangażowania firmy we wsparcie i wzmacnianie pozycji kobiet. Detalista przekazuje też 750 tys. funtów na cele charytatywne.

Primark wprowadził do sprzedaży nową specjalistyczną kolekcję odzieży, bielizny i akcesoriów dla kobiet dotkniętych rakiem piersi.

Kolekcja została zaprojektowana i opr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.03.2025 / 10:19
StoryEditor
Papryka z Biedronki i Lidla pod lupą ekspertów fundacji Pro-Test. Wykryto obecność pestycydów. Czy są powody do niepokoju?
Papryka z Biedronki i Lidla pod lupą ekspertów fundacji Pro-Test (Shutterstock)

Papryka czerwona z sieci Biedronka i Lidl została przetestowana przez fundację Pro-Test pod kątem zawartości pestycydów. Papryka z Biedronki zawierała pięć różnych substancji z tej grupy, w papryce z Lidla wykryto dwie. Jednak żadna z próbek nie przekroczyła dopuszczalnych norm. Co to oznacza dla konsumentów?

Papryka z Biedronki i Lidla, pochodząca z Hiszpanii, została przebadana pod kątem zawartości pestycydów. Jak czytamy w komunikacie fundacji Pro-Test, w przebadanych próbkach pap...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.03.2025 / 15:30
StoryEditor
Nie tylko Rumunia? Żabka nie wyklucza wejścia na kolejne zagraniczne rynki
W Rumunii jest już 80 sklepów Froo (fot. Grupa Żabka)

Grupa Żabka przedstawiła główne punkty swojej strategii na 2025 rok. Jednym z nich jest ekspansja w kraju, jak i za granicą. Mowa oczywiście o Rumunii, na terenie której znajduje się obecnie 80 sklepów działających pod szyldem Froo. Przedstawiciele sieci nie wykluczają także, że w przyszłości firma postanowi otworzyć swoje placówki w kolejnych krajach.

We wtorek 25 marca odbyła się specjalna konferencja Grupy Żabka. Sieć podsumowała swoje działania, jak i podzieliła się prognozami na najbliższe miesiące. Okazuje się, że popula...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28. marzec 2025 17:18