02.11.2016 / 11:37
StoryEditor

Robot na kasie, robot jako konsultant przy zakupach online

Roboty, które rozumieją ludzką mowę i logicznie odpowiadają na pytania, co pozwala na realizację zakupu i bezgotówkowej płatności, to przyszłość handlu (fot. materiały prasowe)
Firma Mastercard zamierza wprowadzić tzw. chatboty, czyli automatycznych asystentów opartych na sztucznej inteligencji. Dzięki nim konsumenci będą mogli realizować transakcje, zarządzać finansami oraz dokonywać zakupów przy użyciu czatów i komunikatorów internetowych czy SMS-ów. A w planach są roboty mogące zastąpić kasjerów.

– Jesteśmy przekonani, że oparta na sztucznej inteligencji konwersacja pomiędzy firmą a jej klientem może zapewnić lepszą obsługę w tych miejscach i na tych platformach, które j...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
12.09.2023 / 16:03
StoryEditor

Premier Morawiecki uderza w Biedronkę i Lidla. Chce drastycznie ograniczyć udział marek własnych w sieciach handlowych

Premier Mateusz Morawiecki (fot. Shutterstock)
Prawo i Sprawiedliwość myśli o egzekwowaniu lub zaostrzeniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zapomniany zapis o ograniczeniu do 20 proc. wartości obrotów markami własnymi w sklepach dyskontowych przypomnieli premierowi przedsiębiorcy.

Podczas wizyty w Kosowie Lackim na terenie Zakładów Mięsnych Zakrzewscy premier Mateusz Morawiecki po rozmowie z przedstawicielami producentów żywności przypomniał, że sieci han...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
18.09.2023 / 08:38
StoryEditor

Konsumpcja owoców i warzyw w Polsce wzrosła. Z czego to wynika?

Lato to zawsze dobry sprzedażowo moment dla kategorii warzyw i owoców (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Z badania agencji Kantar wynika, że spożycie warzyw i owoców latem tego roku wzrosło. Co istotne, konsumpcja podskoczyła do poziomów, które nie były widziane od początkowej fazy pandemii, czyli od czasu, gdy Polacy szczególnie intensywnie starali się dbać o swoje zdrowie.

– Najnowsze badanie Kantar Polska pokazuje, że trzy najpopularniejsze owoce sierpnia to jabłko, śliwka i malina, a jeśli chodzi o warzywa, to ziemniak, pomidor i ogórek. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
25. wrzesień 2023 04:03