17.02.2020 / 19:52
StoryEditor

Selgros chce przyciągnąć więcej klientów indywidualnych. Sieć przygotowała nowy spot

Kadr z najnowszego spotu sieci Selgros Cash&Carry (Selgros)
Od minionej niedzieli emitowany jest nowy spot sieci hurtowni Selgros Cash&Carry. W klipie postawiono nacisk na podkreślenie dużej oferty produktów dostępnej w punktach Selgrosu, a także na otwartość na konsumentów indywidualnych, a nie tylko klientów biznesowych.

- Teraz nie musisz mieć firmy, żeby pobrać kartę przez aplikację lub otrzymać ją od ręki w sklepie - słyszymy w najnowszym, 30-sekundowym spocie. Jak tłumaczy Selgros, najnowsza...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
24.11.2023 / 08:30
StoryEditor
Giganci e-commerce z Europy Środkowo-Wschodniej. Jak pokonali Amazon i eBay?
E-commerce w Europie Zachodniej zdominowane zostało przez Amazon i eBay, tymczasem w krajach Europy Środkowo-Wschodniej rodzime firmy nie dały sobie odebrać pozycji lidera (fot. Pixabay)
Alza, eMag, Pigu, Rozetka to liderzy e-commerce z obszaru Europy Środkowo-Wschodniej. Zaczynali od sprzedaży sprzętem komputerowym i elektroniką, lecz teraz ich oferty obejmują tysiące różnorodnych produktów. Jak zbudowali swoją pozycję? Które rynki podbili, a z jakich się wycofali? I jaki mają związek z Polską?

E-commerce w Europie Zachodniej zdominowane zostało przez Amazon i eBay, tymczasem w krajach Europy Środkowo-Wschodniej rodzime firmy nie dały sobie odebrać pozycji lidera. War...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
24.11.2023 / 19:04
StoryEditor
Coca-Cola najbardziej wartościową marką FMCG na świecie. Jak mocno wyprzedza inne brandy z tej branży?
Wg najnowszej edycji rankingu Best Global Brands Coca-Cola jest najwyżej wycenianą marką FMCG na świecie
Ponad 58 mld dolarów – na tyle została wyceniona wartość marki Coca-Cola w najnowszej edycji raportu Best Global Brands, przygotowywanego cyklicznie przez Interbrand. Dało jej to ósme miejsce w rankingu 100 najbardziej wartościowych marek świata, ale pierwsze jeśli chodzi o FMCG. W zestawieniu pojawiło się też kilkanaście innych brandów z tej branży.

Drugą w kolejności marką FMCG osiągającą najwyższą wartość była największa konkurentka Coca-Coli, czyli Pepsi. Według informacji opublikowanych na portalu ESM Mag...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
29. listopad 2023 05:53