Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

23.09.2022 / 14:05
StoryEditor

Soplica odświeża wizerunek marki i rusza z nową platformą komunikacji

Wódka Soplica (Wódka Soplica)
Firma CEDC uruchomiła nową platformę komunikacyjna marki Soplica pod hasłem „Spotkanie niech się stanie”. Głównym celem kampanii jest odświeżenie wizerunku marki, nadanie jej wyrazistości, świeżości oraz spontaniczności, a także osadzenie w kontekście stylu życia jej konsumentów.

„Na potrzeby aktywacji konsumenckich i komunikacji w digitalu, hasło będzie rozwijane kontekstowo, co pozwoli na kreatywną zabawę, dowolne rozszerzanie definicji spotkania i odk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.08.2025 / 17:21
StoryEditor
Właściciel Stokrotki oskarża Lidl o wprowadzanie klientów w błąd. Co na to niemiecki dyskonter?
Właściciel Stokrotki zarzuca Lidlowi, że wprowadza konsumentów w błąd w reklamach opartych na porównywaniu cen (fot. Shutterstock)

Kampanie reklamowe prowadzone przez Lidl spotkały się z krytyką ze strony właściciela sieci Stokrotka. Jedna z czołowych menedżerek w Grupie Maxima użyła ostrych słów, stwierdzając, że Lidl narusza podstawowe zasady uczciwego biznesu i prawa konsumentów.

Grupa Maxima – właściciel sieci Stokrotka, oskarża łotewski oddział Lidla o to, że w swoich kampaniach reklamowych wprowadza kupujących w błąd – informuje port...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.08.2025 / 10:05
StoryEditor
Platformy dostawcze wspierają rozwój biznesu. Badanie pokazuje realne efekty współpracy
Współpraca z platformami dostawczymi napędza rozwój polskich firm (fot. Shutterstock)

Małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce rozwijają się dynamicznie, ale mierzą się z coraz większą konkurencją i oczekiwaniami klientów. Najnowsze badanie pokazuje, że kluczowym elementem ich sukcesu może być współpraca z platformami dostawczymi. Jak wpływa ona na sprzedaż, widoczność w internecie i pozyskiwanie nowych klientów?

Według danych z badania przeprowadzonego na zlecenie Wolt, aż 59 proc. uczestników uważa, że usługi platform dostawczych są bardzo ważne lub ważne dla ich biznesu. 79 proc. anki...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. sierpień 2025 03:12