06.09.2017 / 14:43
StoryEditor

Spar odpowiada Biedronce i Lidlowi - wprowadza własne pluszaki

Maskotki, jakie zdobyć mogą klienci sieci Spar w Polsce (fot. materiały prasowe)
Sieć Spar startuje z akcją lojalnościową, w ramach której klienci za naklejki będą mogli zdobywać pluszaki znane z bajki "Epoka lodowcowa" (Ice Age). Program będący odpowiedzią na Świeżaki (Biedronka), Lidlaki (Lidl), Scottiego (Netto) i zwierzaki ze Stokrotki wystartuje 15 września we wszystkich sklepach Spara, sieci rozwijanej w naszym kraju przez Bać-Pol.

W ramach oferty znaczkowej klienci sieci będą mogli zbierać specjalnie przygotowane znaczki-naklejki, a następnie wymieniać je na nagrody. Za każde wydane 25 złotych klient otrz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.06.2025 / 11:17
StoryEditor
Lidl deklasuje Biedronkę i Dino w tym RANKINGU. Dlaczego Żabka jest na szarym końcu?

Lidl zostawia w tyle w tym największe sieci handlowe w Polsce, w tym Żabkę, Biedronkę i Dino. BizRaport podsumował średnie dzienne obroty jakie generuje pojedyńczy sklep danej sieci. Co wynika z tego zestawienia?

Lidl, Biedronka, Dino, Zabka - jaką sprzedaż na sklep generują te sieci?

W analizie opublikowanej BizRaport, zestawiono śerdnie dzienne obroty największych sieci detal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2025 / 08:06
StoryEditor
Grupa Eurocash ma nowego szefa segmentu detalicznego. "Delikatesy Centrum staną się najlepszą siecią supermarketów proximity w Polsce"
Janusz Kulik przejmuje zarządzanie segmentem detalicznym (fot. mat. prasowe)

Dariusz Stolarczyk złożył we wtorek rezygnację z pełnienia funkcji członka zarządu Eurocashu oraz spółek zależnych. W piątek zarządzanie segmentem detalicznym grupy, w tym siecią franczyzową Delikatesy Centrum, przejmie Janusz Kulik.

Janusz Kulik z sektorem handlu związany jest od niemal trzech dekad. Przez blisko 20 lat pracował dla Grupy Rewe, czyli trzeciego pod względem wielkości detalisty w Europie. W...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. czerwiec 2025 20:41