16.03.2017 / 15:12
StoryEditor

SPAR sponsorem European Athletics U23 Championships w Bydgoszczy

(mat. prasowe)
SPAR, marka od lat związana ze wspieraniem mistrzostw w lekkiej atletyce w Europie, w ramach współpracy z European Athletics, po raz kolejny został sponsorem Europejskich Mistrzostw w Lekkiej Atletyce, tym razem dla zawodników do lat 23, które odbędą się w tym roku w Polsce – w dniach 13-16 lipca w Bydgoszczy, na stadionie Zawiszy.

Ostatnie Halowe Mistrzostwa Europy w Lekkoatletyce, które odbyły się w marcu br. w Belgradzie, dostarczyły wszystkim niezapomnianych sportowych emocji. Klasyfikację medalową Pol...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.05.2024 / 11:25
StoryEditor
Polomarket i Dino tańsze niż Lidl. Jak wypadły Biedronka i Auchan? Najnowszy ranking najtańszych sieci spożywczych może zaskakiwać
W kwietniu 2024 r. średnia cena koszyka zakupowego wzrosła o blisko 2,50 zł w skali miesiąca i niespełna 3 zł w porównaniu z poprzednim rokiem. W siedmiu sieciach trzeba było płacić za niego więcej niż miesiąc wcześniej, przy czym w aż dziewięciu powyżej 300 zł – wynika z najnowszego badania Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency. Przyniosło ono również zmiany w rankingu najtańszych sieci, przy czym w niektórych przypadkach były to zmiany mocno zaskakujące.

Z danych zebranych przez ASM Sales Force Agency wynika, że w kwietniu br. średnia cena koszyka zakupowego zawierającego najpopularniejsze artykuły codziennego użytku wzrosła o 2...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.05.2024 / 10:28
StoryEditor
Empik otworzy 30 salonów, w tym flagowy, trzypiętrowy sklep w odrestaurowanej warszawskiej Cepelii
Tak będzie wyglądała odnowiona Cepelia z salonem Empik (fot. mat. prasowe)
W ubiegłym roku sieci Empik oraz Papiernik by Empik urosły łącznie o 21 sklepów, z czego pięć punktów ruszyło w Warszawie. Tym samym na koniec 2023 r. firma zarządzała ponad 350 salonami. Plany na 2024 r. są jeszcze ambitniejsze, zakładają bowiem otwarcie kolejnych 30 sklepów.

Empik zapowiada, że na przełomie tego i 2025 r. uruchomi nowy, flagowy salon w odrestaurowanej warszawskiej Cepelii (ul. Marszałkowska 99/101). Będzie to trzypiętrowy sklep o ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. maj 2024 04:13