09.07.2018 / 14:01
StoryEditor

Średnio 2 hot-dogi na sekundę – to wynik sprzedażowy sieci Żabka

(fot. Konrad Kaszuba)
Polacy lubią hot-dogi. Najczęściej kupują je w dni robocze, wczesnym popołudniem lub w porze obiadowej. W przypadku klientów Żabki najchętniej jadają je w drodze. Sieć sprzedaje kilkadziesiąt milionów hot-dogów rocznie, średnio dwa na sekundę – wylicza Fakt24.

Z danych raportu ARC Rynek i Opinia, badanie ilościowe, 11.2017, wynika, że połowa polskich konsumentów jada hot-dogi przynajmniej raz w miesiącu. Sieć convenience Żabka od kilk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.02.2025 / 20:49
StoryEditor
Kaufland zapowiada przyspieszenie ekspansji w Polsce
Kaufland Słowacja

Zaledwie dwa miesiące temu Kaufland otworzył w Polsce swój sklep nr 250. Teraz niemiecki operator sieci supermarketów sygnalizuje przyspieszenie ekspansji i otwarcie w najbliższym czasie dwóch nowych marketów.

Kaufland otworzy wkrótce dwa nowe supermarkety w Polsce. Placówki powstaną w Kozienicach i Warszawie przy ul. Szpotańskiego – pochwalił się Stefan Hoppe, prezes sieci w naszym k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.02.2025 / 11:20
StoryEditor
Trudne czasy dla branży produktów dziecięcych. Co doprowadziło do upadłości dwóch znanych marek?
Trudne czasy dla branży produktów dziecięcych. Co doprowadziło do upadłości dwóch znanych marek? (fot. Shutterstock)

Rok 2025 rozpoczął się od niepokojących wiadomości dla branży produktów dziecięcych. Jak informuje Agnieszka Skonieczna, Retail & Pharma Business Unit Director w PMR Market Experts, ogłoszono postępowania upadłościowe polskiej marki Whisbear oraz niemieckiej firmy Sprick Cycle GmbH.

Whisbear, znany z popularnej maskotki Szumisia emitującej biały szum i wyciszającej niemowlęta, przez lata cieszył się uznaniem rodziców. Jednak, jak donosi ekspertka, już w 202...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. luty 2025 04:45