06.12.2024 / 09:42
StoryEditor

"Sushimaty" w Polsce. Pierwsze automaty z sushi w Warszawie stanęły przy stacjach paliw. Czy okażą się hitem?

Automat vendingowy Sushi Supreme w Warszawie (fot. Sushi Supreme)
Automat vendingowy Sushi Supreme w Warszawie (fot. Sushi Supreme)fot. Sushi Supreme
Automat vendingowy Sushi Supreme w Warszawie (fot. Sushi Supreme)
Automat vendingowy Sushi Supreme w Warszawie (fot. Sushi Supreme)fot. Sushi Supreme
Automat vendingowy Sushi Supreme w Warszawie (fot. Sushi Supreme)
Automat vendingowy Sushi Supreme w Warszawie (fot. Sushi Supreme)fot. Sushi Supreme
Automat vendingowy Sushi Supreme w Warszawie (fot. Sushi Supreme)
Automat vendingowy Sushi Supreme w Warszawie (fot. Sushi Supreme)fot. Sushi Supreme
Automat vendingowy Sushi Supreme w Warszawie (fot. Sushi Supreme)
Automat vendingowy Sushi Supreme w Warszawie (fot. Sushi Supreme)
Automat vendingowy Sushi Supreme w Warszawie (fot. Sushi Supreme)
Automat vendingowy Sushi Supreme w Warszawie (fot. Sushi Supreme)

Sushi Supreme otworzyło trzy automaty wydające klientom sushi 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu. Pierwszymi lokalizacjami marki zostały stacje paliw Circle K. Właściciel automatów zapowiada, że na trzech miejscach się nie skończy. Czy ten pomysł ma szansę się przyjąć?

Mieliśmy już paczkomaty, kwiatomaty, chlebomaty, ciastomaty, sznurówkomaty i wiele innych rodzajów automatów - teraz przyszła pora na "sushimaty". Na taki pomysł biznesowy wpadła firma Vendo-mobile z Płocka. "Udostępnij nam własną lokalizację, a my zajmiemy się resztą" - obiecuje potencjalnym partnerom biznesowym.

Pierwsze takie automaty

Pierwsze trzy maszyny stanęły nie w Płocku, lecz w Warszawie i działają pod marką Sushi Supreme. Są w stanie pomieścić łącznie 40 dań.

Właściciel brandu obiecuje, że dostawy sushi (a także innych dań kuchni japońskiej) do automatów odbywać się będzie codziennie. Dania mają być przygotowywane przez doświadczonych kucharzy. Zgodnie z obietnicą, będą "na poziomie restauracyjnym".

Ze względu na lokowanie maszyn na zewnątrz, a nie wewnątrz budynków, dostęp do sushi ma być możliwy 24 godziny na dobę, każdego dnia tygodnia. Asortyment ma być dostosowywany do specyficznych potrzeb i preferencji klientów w danej lokalizacji.

Dostępne różne rodzaje sushi

"Nasze automaty oferują szeroki wybór sushi, od tradycyjnych rolek po nowoczesne warianty, zaspokajając różnorodne gusta i preferencje klientów" - zapewnia firma Vendo-mobile i podkreśla, że maszyny zostały wyposażone w "zaawansowane systemy chłodzenia, które utrzymują sushi w idealnych warunkach, zapewniając świeżość i bezpieczeństwo żywności".

Pomysłodawca sieci automatów z sushi deklaruje, że urządzenia są proste w obsłudze i nie wymagają stałego nadzoru. Podkreśla też, że zapewni partnerom biznesowym wsparcie marketingowe, które ułatwi przyciągnięcie klientów.

image
Automat vendingowy Sushi Supreme w Warszawie (fot. Sushi Supreme)
FOTO: fot. Sushi Supreme
27.11.2025 / 09:47
StoryEditor
Areszt dla obywatela Rosji: włamał się do systemu teleinformatycznego polskiego sklepu internetowego
Obywatel Federacji Rosyjskiej został aresztowany pod zarzutem poważnej cyberprzestępczości wymierzonej w firmy w Polsce i UE (fot. Shutterstock)

Obywatel Federacji Rosyjskiej został aresztowany pod zarzutem poważnej cyberprzestępczości. Funkcjonariusze CBZC ustalili, że mężczyzna przełamał zabezpieczenia i uzyskał nieautoryzowany dostęp do systemu teleinformatycznego oraz bazy danych polskiego sklepu internetowego. Są też podejrzenia, że Rosjanin uczestniczył w szerszej, międzynarodowej działalności wymierzonej w firmy w UE.

Krakowscy funkcjonariusze Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości (CBZC) przeprowadzili akcję, w wyniku której 16 listopada br. zatrzymano obywatela Federacji Ros...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.12.2025 / 19:38
StoryEditor
Najbardziej świąteczny Lidl w Polsce. Gdzie zobaczyć iluminację Andziaks? [ZDJĘCIA]
Najbardziej świąteczny Lidl w Polsce. Gdzie zobaczyć iluminację Andziaks? (fot. Lidl)

Tysiące lampek, choinki, świetlne sanie Św. Mikołaja i girlandy – tak od początku grudnia wygląda jeden ze sklepów Lidla. Za świąteczną dekorację sklepu odpowiada influencerka Andziaks. Wraz z odpaleniem iluminacji sieć uruchomiła również konkurs, w któym można wygać iPhone 17.

W artykule przeczytasz: 

  • Jeden ze sklepów Lidla rozbłysnął tysiącem świątecznych światełek
  • Gdzie jest najbardziej świąteczny Lidl w Polsce?
  • Rusza świąteczny konkurs Lidla na TikToku – do wygrania iPhone 17

Jeden ze sklepów Lidla rozbłysnął tysiącem świątecznych światełek

– To jest... najbardziej świąteczny Lidl w Polsce! Nie żartuję, wygląda jak świąteczna kraina. Światełka wszędzie, dekoracje, magia w powietrzu... – przekonuje Andziaks, jedna z polskich influencerek, która została twarzą całego projektu. Ona również odpowiadała za kreatywną wizję i ostateczny efekt świątecznej iluminacji.

Natomiast sieć Lidl podkreśla, że takie udekorowanie sklepu ma na celu przekształcenie zwykłego miejsca w przestrzeń pełną świątecznego czaru, zapraszając klientów do poczucia bożonarodzeniowego klimatu.

 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 68% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. grudzień 2025 16:40