Mieliśmy już paczkomaty, kwiatomaty, chlebomaty, ciastomaty, sznurówkomaty i wiele innych rodzajów automatów - teraz przyszła pora na "sushimaty". Na taki pomysł biznesowy wpadła firma Vendo-mobile z Płocka. "Udostępnij nam własną lokalizację, a my zajmiemy się resztą" - obiecuje potencjalnym partnerom biznesowym.
Pierwsze takie automaty
Pierwsze trzy maszyny stanęły nie w Płocku, lecz w Warszawie i działają pod marką Sushi Supreme. Są w stanie pomieścić łącznie 40 dań.
Właściciel brandu obiecuje, że dostawy sushi (a także innych dań kuchni japońskiej) do automatów odbywać się będzie codziennie. Dania mają być przygotowywane przez doświadczonych kucharzy. Zgodnie z obietnicą, będą "na poziomie restauracyjnym".
Ze względu na lokowanie maszyn na zewnątrz, a nie wewnątrz budynków, dostęp do sushi ma być możliwy 24 godziny na dobę, każdego dnia tygodnia. Asortyment ma być dostosowywany do specyficznych potrzeb i preferencji klientów w danej lokalizacji.
Dostępne różne rodzaje sushi
"Nasze automaty oferują szeroki wybór sushi, od tradycyjnych rolek po nowoczesne warianty, zaspokajając różnorodne gusta i preferencje klientów" - zapewnia firma Vendo-mobile i podkreśla, że maszyny zostały wyposażone w "zaawansowane systemy chłodzenia, które utrzymują sushi w idealnych warunkach, zapewniając świeżość i bezpieczeństwo żywności".
Pomysłodawca sieci automatów z sushi deklaruje, że urządzenia są proste w obsłudze i nie wymagają stałego nadzoru. Podkreśla też, że zapewni partnerom biznesowym wsparcie marketingowe, które ułatwi przyciągnięcie klientów.

