20.02.2018 / 08:42
StoryEditor

Szopi.pl pracuje nad botem, który pomoże zrobić zakupy i... zaplanować dietę

(fot. Pixabay CC0)
Zakupy spożywcze, zarówno w sklepach tradycyjnych, jak i online bywają czasochłonne. Jak zaoszczędzić ten czas? Szopi.pl, polski serwis zakupowy, wraz ze swoim partnerem, firmą LogLab pracuje nad pierwszym w Polsce kompleksowym interfejsem opartym na sztucznej inteligencji. Umożliwi on zamawianie zakupów spożywczych dzięki konwersacji na komunikatorze, np. Facebook Messenger. Jeszcze w tym roku Szopi Bot pomoże nam nie tylko wybrać produkty spożywcze, ale również dobierze do nich odpowiednie przepisy i udzieli porad żywieniowych.

- Szopi.pl jest start-upem nie tylko zakupowym, ale również technologicznym. Stąd decyzja, by z myślą o naszych klientach inwestować zarówno w poszerzanie oferty sklepowej i lok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.08.2025 / 11:37
StoryEditor
Zaczynamy więcej jeść! Konsumpcja głównym motorem przyspieszenia wzrostu gospodarczego w Polsce

Zgodnie ze wstępnym szacunkiem GUS, dynamika PKB zwiększyła się do 3,4 proc. r/r w II kw. br. wobec 3,2 proc. r/r w I kw., kształtując się zgodnie z naszą prognozą i konsensusem rynkowym. Kwartalna dynamika PKB oczyszczona z wpływu czynników sezonowych zwiększyła się w II kw. do 0,8 proc. kw/kw wobec 0,7 proc. w I kw. Opublikowane przez GUS dane są wstępnym szacunkiem, a pełne dane o PKB uwzględniające informacje dotyczące jego struktury zostaną opublikowane pod koniec sierpnia.

Więcej zarabiamy, więcej wydajemy, więcej konsumujemy

Ekonomiści Credit Agricole Bank Polska uważają, że głównym źródłem przyspieszenia wzrostu gospodarczego w II kw. było z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.08.2025 / 08:16
StoryEditor
DPD ma już 11 000 automatów paczkowych. Na tym nie koniec
DPD ma już 11 000 automatów paczkowych. (fot. archiwum)

DPD Polska podaje, że ma w swojej sieci już 11 tys. automatów paczkowych. Jakie ma plany na infrastrukturę logistyczną OOH w Polsce?

W artykukle przeczytasz:

  • 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup
  • E-commerce napędza rozwój sieci automatów paczkowych
  • Ile automatów paczkowych będzie mieć ...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. sierpień 2025 08:41