24.02.2017 / 08:48
StoryEditor

Szwedzki market znakuje warzywa i owoce laserem

laser znakuje słodkie ziemniaki - kadr z filmiku ()
Market szwedzkiej sieci ICA wpadł na pomysł znakowania świeżych warzyw i owoców za pomocą lasera. Przebieg i rezultaty tego procesu można oglądać na krótkim filmiku, zamieszczonym przez VOA News. Materiał niestety jest dostępny tylko po angielsku. Omówienie po polsku w treści artykułu

Szwedzki supermarket ICA testuje nową metodę znakowanie świeżych owoców i warzyw. Wykorzystuje niskiej energii laser, który wypala na skórkach dowolne wzory czy napisy. Moc urzą...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.08.2025 / 17:41
StoryEditor
Galinta przejmuje Cenos. Umowa przejęcia już podpisana
Przejęcie Cenos przez Galinta. Konsolidacja rynku ryżu i kasz w Polsce (fot. Shutterstock)

Rosnąca konkurencja na rynku spożywczym sprawia, że coraz częściej dochodzi do konsolidacji i strategicznych przejęć. Najnowszym przykładem jest transakcja, w ramach której spółka Galinta, zarządzana przez INVL Baltic Sea Growth Fund, podpisała umowę zakupu 100 proc. udziałów polskiej firmy Cenos. To znaczący krok zarówno dla samej Galinty, jak i dla całego sektora ryżu, kasz i soli w Polsce. Jakie mogą być skutki tej transakcji?

Galinta, jeden z największych producentów kaszy gryczanej w Europie i istotny gracz na rynku produktów zbożowych w krajach bałtyckich, zdecydowała się na przejęcie polskiej spół...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.08.2025 / 18:30
StoryEditor
Krzysztof Chmura, szef Bonduelle na Europę Centralną: Zmiany klimatu to nie przelewki
Krzysztof Chmura, dyrektor generalny Bonduelle na Europę Centralną (fot. materiały prasowe)

Dyrektor generalny Grupy Bonduelle na Europę Centralną, w wywiadzie udzielonym portalowi wiadomoscihandlowe.pl, przyznaje, że zmiany klimatu spędzają mu sen z powiek i są jednym z największych wyzwań, stojących przed producentami żywności. Krzysztof Chmura mówi też o roli Polski w strategii Grupy, w tym o tym, jakie warzywa Bonduelle pozyskuje z naszego rynku i ile z nich wysyła na eksport.

Jest pan jest dyrektorem Bonduelle na cały region Europy Centralnej. Dodatkowo pracuje pan w firmie, która działa globalnie. Jakie procesy zachodzące na świecie będą miały najwi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. sierpień 2025 11:15