04.04.2019 / 13:48
StoryEditor

Testament wdowy po współtwórcy sieci Aldi rozpętał awanturę w rodzinie Albrecht

Aldi, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych (fot. Konrad Kaszuba)
Zmarła pod koniec ubiegłego roku Cäcilie Albrecht, wielka dama rodu, wdowa po współtwórcy konsorcjum Aldi Nord, napisała testament, w którym ostro krytykuje znaczną część spadkobierców wielomiliardowej fortuny za „ekstrawagancką rozrzutność” i odsuwa ich od zarządzania firmą. Jej ostatnia wola, upubliczniona w miniony weekend w gazecie Bild am Sonntag, do czerwoności rozpaliła emocje w rodzinie.

Atmosfera wśród członków rodziny Albrecht, spadkobierców szacowanej na 15 mld euro fortuny, od dawna nie była zbyt dobra. Po opublikowaniu testamentu nestorki rodu Cäcilie Albre...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 08:01
StoryEditor
ESL w Auchan - wiemy, jak wygląda wdrożenie w jednym z najstarszych hipermarketów sieci

Elektroniczny system etykiet cenowych (ESL) funkcjonuje już w blisko 70 proc. sklepów sieci Auchan w całej Polsce. Właśnie dołączył do tego grona jeden z pierwszych hipermarketów sieci w naszym kraju.

Chodzi o sklep przy ul. Modlińskiej w Warszawie. Hipermarket ruszył w 1998 r. i jest drugim sklepem Auchan w Polsce (pierwszy to otwarty w 1996 r. w Piasecznie pod Warszawą). Pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2025 / 12:06
StoryEditor
Eurocash inwestuje w marki własne. Grupa wprowadza do oferty nowy brand
W hurtowniach Eurcash Cash & Carry pojawiła się produkty nowej marki własnej Ameli (fot. Rafał Oleksiewicz)

Grupa Eurocash zapowiada, że w 2025 r. będzie intensywnie rozwijać marki własne. Ich portfolio już powiększyło się o nowy brand, który Eurocash określa “najsłodszym” w swoim portfolio.

Grupa Eurocash postanowiła rozbudować ofertę marek własnych, wprowadzając do niej nowy brand zarezerwowany dla kategorii słodyczy i słodkich przekąsek. Nowa marka własna w portf...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 04:45