01.05.2023 / 11:27
StoryEditor

Trzaskowski, Duda, a może Mentzen? Którego polityka Polacy najchętniej zaprosiliby na grilla?

Tylko co trzeci Polak zaprosiłby jakiegokolwiek polityka na wspólne grillowanie (fot. Shutterstock)
Ponad połowa Polaków (53,3 proc.) nie zaprosiłaby żadnego polityka do wspólnego grillowania podczas weekendu majowego, wynika z sondażu UCE Research dla Onetu. Gotowy do zaproszenia jakiegokolwiek polityka na kiełbaskę i piwo byłby jedynie co trzeci Polak (35 proc.). A dla kogo znalazłoby się miejsce przy stole?

UCE Research w badaniu zapytało także, którego konkretnie polityka Polacy zaprosiliby na grilla. Pierwsze miejsce w zestawieniu zajął prezydent Warszawy Rafał Trzaskowski,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.10.2025 / 12:52
StoryEditor
Kto naprawdę rządzi półką z napojami w małych opakowaniach? Najnowsze dane pokazują zaskakujący obraz rynku
Kto naprawdę rządzi półką z napojami w małych opakowaniach? (fot. Shutterstock)

Rynek napojów w małych opakowaniach staje się coraz bardziej konkurencyjny, a walka o widoczność produktów na sklepowych półkach przybiera na sile. Najnowsze dane eLeader pokazują, jak niewielkie różnice dzielą czołowe marki i jak duży udział w ekspozycji zyskują mniejsi gracze.

Małe butelki i puszki to dziś jedna z najbardziej dynamicznych kategorii w segmencie beverage. Jak pokazuje analiza firmy eLeader, obejmująca wody, soki, energetyki, izotoniki, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.10.2025 / 12:47
StoryEditor
Ikea znów ze spadkiem sprzedaży, ale wzrostem udziałów rynkowych. Sieć zwiększa liczbę kupujących
Sklep Ikea (wiadomoscihandlowe.pl/MG)

Sieć Ikea drugi rok z rzędu zanotowała spadek sprzedaży detalicznej. Sieć tłumaczy to inwestycjami w niskie ceny i chęcią przyciągnięcia konsumentów w dobie wysokich kosztów. Liczba klientów zwiększyła się.

Przychody Ikei ze sprzedaży w roku finansowym zakończonym 31 sierpnia 2025 wyniosły 44,6 mld euro wobec 45,1 mld rok wcześniej. Z kolei w 2023 roku przychody wyniosły 47,6 mld e...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. listopad 2025 09:34