26.01.2017 / 07:26
StoryEditor

Walmart będzie sprzedawał samochody

(mat. prasowe Walmart)
Walmart zamierza włączyć się do handlu samochodami. Firma nawiązała w tym celu współpracę z platformą internetową CarSaver oraz z grupami dealerów samochodów, m.in. AutoNation Inc., największym amerykańskim sprzedawcą nowych samochodów.

Program detalicznej sprzedaży samochodów online na platformie CarSaver wystartuje 1 kwietnia. Będą nim objęte na początek cztery Walmart Supercenters w Houston, Dallas, Phoenix ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
15.09.2023 / 12:21
StoryEditor

Kradzieże "zamykają" sklepy stacjonarne. Czy nowe przepisy wzmocnią ten trend w Polsce?

Firma analityczna McKinsey nie pozostawia złudzeń. Wskaźnik rezygnacji pracowników handlu detalicznego w 2022 r. był o ponad 70 proc. wyższy niż w innych branżach w USA. Dodatkowo według danych Korn Ferry przed 2020 r. rotacja pracowników zatrudnionych w niepełnym wymiarze godzin – którzy stanowią większość siły roboczej w sklepach – oscylowała wokół 75 proc. Od tego czasu wskaźnik wzrósł do 95 proc., co doprowadziło do niedoboru personelu w sklepach.

Skąd się bierze odpływ pracowników z jednej z największych branż w USA? Przecież jeszcze dziś nawet osiem milionów mieszkańców Stanów Zjednoczonych pracuje w sklepach. Niskie pł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
11.09.2023 / 08:39
StoryEditor

Promocje w czasach wysokiej inflacji. Co robią sklepy spożywcze, a czego poszukują klienci?

Polacy poszukują w sklepach promocji, ale znalezienie atrakcyjnej oferty bywa trudne (fot. Shutterstock)
Ponad 90 proc. Polaków regularnie kupuje w sklepach jakąś część żywności w promocjach – wynika z sondażu UCE Research i Syno Poland. Badanie pokazało, że w czasach podwyższonej inflacji promocje sklepowe odgrywają olbrzymią rolę przy podejmowanych przez klientów decyzjach zakupowych. Tymczasem właściciele sklepów po okresie zwiększania liczby promocji wciskają w tym zakresie hamulec.

W ciągu dwóch lat liczba promocji wzrosła o jedną trzecią. W czasach wysokiej inflacji Polacy dużo częściej niż w okresie pandemii sięgają po przecenioną żywność. Aktualnie praw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
23. wrzesień 2023 04:21