31.07.2018 / 12:15
StoryEditor

Walmart sam przywiezie klientów do swoich sklepów... i to samochodem autonomicznym

(fot. materiały prasowe)
Amerykański Walmart rozpoczyna pilotaż usługi, w ramach której klienci po odbiór zakupów online dowożeni będą do sklepów sieci... samochodami autonomicznymi. Rozwiązanie będzie testowane we współpracy z firmą Waymo.

O sprawie poinformował Tom Ward, wiceszef działu digitalowego w Walmarcie. Jak zdradził, testy przeprowadzone zostaną w jednej lokalizacji - w sklepie sieci w Chandler w sta...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 08:28
StoryEditor
Cel Grupy CCC na 2025 rok: 12 mld zł przychodu i rentowność EBITDA na poziomie 20 proc.

Grupa CCC podsumowała wyniki czwartego kwartału i całoroczny zysk netto, który okazał się rekordowy - ponad 1 mld zł. Podała też cele finansowe na ten rok.

Grupa CCC w Q4 2024 (listopad’24 – styczeń’25) osiągnęła trzykrotny wzrost zysku operacyjnego i blisko dwukrotnie wyższy, sięgający 448 mln zł, wynik EBITDA. Grupa odnotowała wz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2025 / 12:55
StoryEditor
Sieci Intermarche i Bricomarche sprawdziły czy Polacy chcą nadal otwierać własne sklepy
Handel niezmiennie dominuje jako branża preferowana przez osoby planujące otworzenie własnego biznesu (fot. Envato Elements)

Jak pokazuje "Indeks Przedsiębiorczości" Intermarché i Bricomarché, Polacy wciąż podchodzą do zakładania własnych firm z dużą ostrożnością. Jednak z porównania danych z trzech edycji badania – przeprowadzonych w listopadzie 2023 roku, czerwcu 2024 r. oraz grudniu 2024 r. we współpracy z agencją SW Research – wynika wniosek, że następuje wyhamowanie negatywnego trendu i początek stopniowej poprawy.

W listopadzie 2023 r. wartość "Indeksu Przedsiębiorczości" Intermarché i Bricomarché wynosiła 15 punktów. W czerwcu 2024 r. spadła do poziomu 10, co odzwierciedlało rosnąc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 02:45