13.02.2018 / 08:32
StoryEditor

Warszawski ZTM "nie wyklucza" korekt rozkładu jazdy w niedziele niehandlowe

Tramwaj warszawskiego ZTM (By Kescior (Own work) [GFDL])
Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie "nie wyklucza pewnych korekt" w funkcjonowaniu transportu publicznego w niedziele objęte zakazem handlu. Stolica to kolejna metropolia, w w której zakaz handlu w niedziele może wpłynąć na niedzielne rozkłady jazdy tramwajów i autobusów.

Wchodzące w życie w marcu br. ograniczenia handlu w niedziele wpłynie na organizację publicznego transportu miejskiego. MPK Poznań jako pierwsze zapowiedziało zmiany w rozkł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.09.2025 / 15:00
StoryEditor
Lidl wydał na zakupy u polskich dostawców 26 mld zł. Eksport sieciowy w górę
Na zdj. Lidl w Szczecinie (fot. Shutterstock)

Sieć Lidl wyliczyła, że jej zakupy towarów i usług od polskich dostawców dokonane w 2024 r. wyniosły ponad 26 mld zł. Krajowe firmy dzięki współpracy z Lidlem wyeksportowały produkty warte aż 6,9 mld zł na 28 rynków.

Lidl podkreśla, że współpracuje z tysiącami polskich firm, które dostarczają do niego towary i usługi. Można je podzielić na dwie kategorie: zakupy związane z urządzeniem i utrz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.09.2025 / 17:30
StoryEditor
OnBuy rusza na podbój Polski. Brytyjski marketplace chce walczyć z Allegro o portfele polskich konsumentów
Cas Paton, założyciel OnBuy

OnBuy, jeden z najszybciej rozwijających się marketplace‘ów w Europie, właśnie rozpoczął ambitną ekspansję, otwierając swoje wirtualne drzwi dla klientów i sprzedawców w 12 krajach Europy, w tym w Polsce. Za sterami tej innowacyjnej platformy stoi charyzmatyczny przedsiębiorca, Cas Paton, którego historia i wizja stoją za sukcesem firmy.

Marynarz, który robi rewolucję w e-commerce

Cas Paton wstąpił do marynarki wojennej w wieku zaledwie 16 lat, co ukształtowało jego styl przywództwa, charakteryzujący się tem...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. październik 2025 01:03