16.06.2021 / 13:20
StoryEditor

Wegański KitKat V w Żabce. Nestle wprowadza do polskich sklepów swój kultowy produkt w wersji roślinnej

KitKat V - wegański batonik od Nestle Polska w sklepach Żabka (Nestle Polska)
Koncern Nestle wprowadza na polski rynek wegańską wersję kultowego batona KitKat wchodzi. Obok Polski, nowość będzie dostępna w sklepach Estonii, Litwy, Łotwy, Portugalii i Wielkiej Brytanii. Wkrótce dołączą do nich kolejne kraje, w tym Australia i Brazylia.

- Polska jako jeden z pierwszych rynków wprowadzi do sprzedaży wegański wariant batonika KitKat. Już od czerwca jest on dostępny w sklepach sieci Żabka – komentuje Anna Mitura, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
27.09.2023 / 13:44
StoryEditor

Rozwój technologii terahercowych odmieni przemysł spożywczy?

Wnętrze laboratorium Centera (fot. Centera)
Centrum Badań i Zastosowań Terahercowych (Centera) w Warszawie opracowuje technologie, które mogą zrewolucjonizować różne obszary przemysłu, w tym również branżę spożywczą. Własności promieniowania terahercowego mają ogromny potencjał do wykorzystania w gospodarce.

Promieniowanie terahercowe (THz, zwane też falami submilimetrowymi) to promieniowanie elektromagnetyczne o częstotliwościach rzędu 1012 Hz, o zakresie leżącym pomiędzy podcze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
25.09.2023 / 12:34
StoryEditor

Digitalizacja zakupów postępuje. Które kategorie zdominowały sprzedaż online?

Połowa polskich konsumentów robi zakupy w sieci częściej niż rok temu (fot. pixabay)
Aktualnie połowa polskich konsumentów robi zakupy w sieci częściej niż rok temu. 7 na 10 nabywców już przeniosło lub właśnie przenosi do internetu zakupy w przynajmniej jednej kategorii, przy czym w tym roku są to przede wszystkim tzw. „duże” kategorie zakupowe, np.: produkty modowe, kosmetyki, elektronika, RTV/AGD, motoryzacja czy produkty codziennego użytku jak chemia domowa i leki – wynika z najnowszego raportu e-Izby.

Wysoka inflacja i niepewność gospodarcza, sprawiają, że Polacy zmienili swoje podejście do finansów i zakupów. Jak wynika z raportu "(E)mergency Commerce Roku 2023" przygo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
28. wrzesień 2023 19:49