30.06.2017 / 14:41
StoryEditor

Węgry zakażą sprzedaży Heinekena z powodu czerwonej gwiazdy?

(Max Pixel)
Czerwona gwiazda pięcioramienna funkcjonuje w identyfikacji graficznej marki od lat 30-tych ubiegłego wieku. Obecnie skojarzyła się rządowi na Węgrzech z symbolem komunistycznej opresji. W tamtejszym parlamencie procedowana jest ustawa o zakazie propagandy totalitaryzmu. Za sprzedaż produktów z czerwoną gwiazdą mogą grozić grzywny, a nawet więzienie. W tle jest jednak kwestia ochrony lokalnych browarów.

Zgodnie z treścią procedowanych przepisów zakazane ma być komercyjne wykorzystywanie takich symboli jak swastyka, sierp i młot czy czerwona gwiazda pięcioramienna. A tak właśn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
22.09.2023 / 12:13
StoryEditor

Czego Polacy kupują mniej? Co myślą o swojej przyszłości ekonomicznej? [ANALIZA]

Wózek na zakupy w sklepie sieci Aldi (Aldi)
Polacy obawiają się o swoją przyszłość ekonomiczną i coraz ostrożniej planują domowe budżety. Pomysły na ograniczanie wydatków w dużej mierze są zależne od wieku konsumentów. Aż 56 proc. przedstawicieli pokolenia baby boomers oszczędza na energii elektrycznej. Z kolei millenialsi głównie ograniczają wyjścia do restauracji, a "zetki" kupują mniej ubrań. Takie wnioski płyną z raportu "Green Gauge" opracowanego przez analityków firmy GfK – an NIQ Company.

Obniżający się w ostatnich latach poziom pewności co do przyszłości ekonomicznej Polaków to ważny kontekst kształtowania się postaw konsumenckich. Według danych z raportu "Green...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
11.09.2023 / 12:02
StoryEditor

Co napędza dzisiaj Grupę Eurocash? Czym jest hurtownia omnichannelowa? I czy można przestawić lokalny handel na e-commerce?

Z platforma eurocash.pl korzysta obecnie ponad 45 tys. klientów spółek grupy Eurocash (fot. Rafal Oleksiewicz)
Z platformy eurocash.pl korzysta obecnie 45 tys. sklepów, punktów gastronomicznych oraz innych mikroprzedsiębiorców. Grupy Eurocash ta liczba zdaje się jednak nie zadowalać, gdyż zapowiada kolejne inwestycje w to rozwiązanie. Przypisuje mu też dosyć duże znacznie w swojej strategii.

Udział zakupów realizowanych za pośrednictwem platformy eurocash.pl rośnie we wszystkich czterech hurtowych spółkach Grupy. Największy jest on obecnie w spółce Eurocash Dystrybu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
22. wrzesień 2023 22:34