31.07.2023 / 17:11
StoryEditor

Wyprawka szkolna dostępna w sklepach już w lipcu. Sieci handlowe wracają do szkoły jako pierwsze

Czy przypominanie klientom już w lipcu o zbliżającym się końcu wakacji to dobra taktyka? (fot. FotoAndalucia/Shutterstock)
Dzieci i ich rodzice próbują cieszyć się z wakacyjnej przerwy od obowiązkowej nauki, a tymczasem... sieci handlowe jeszcze przed końcem lipca przypominają im o szkole. Kilka sieci handlowych wystartowało już ze sprzedażą wyprawki szkolnej, a kolejni detaliści uczynią to na dniach.

Auchan chwaliło się "najtańszą wyprawką szkolną" już w gazetce z 28 lipca. Jednak ze sprzedażą kolekcji szkolnej jeszcze wcześniej wystartował Aldi. W tej dyskontowe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
04.09.2023 / 10:43
StoryEditor

Zakaz sprzedaży energetyków nieletnim namiesza na rynku. Jak dużo stracą na nim poszczególne sklepy i cała branża?

<p>Sklepy małoformatowe odpowiadają aż za 67 proc. wartości sprzedaży energetyków w placówkach detalicznych i to one - zdaniem analityków - najwięcej stracą na wprowadzeniu zakazu ich nabywania przez nieletnich (fot. Shutterstock)</p>

Sklepy małoformatowe odpowiadają aż za 67 proc. wartości sprzedaży energetyków w placówkach detalicznych i to one - zdaniem analityków - najwięcej stracą na wprowadzeniu zakazu ich nabywania przez nieletnich (fot. Shutterstock)

fot. Shutterstock
<p>Sklepy małoformatowe odpowiadają aż za 67 proc. wartości sprzedaży energetyków w placówkach detalicznych i to one - zdaniem analityków - najwięcej stracą na wprowadzeniu zakazu ich nabywania przez nieletnich (fot. Shutterstock)</p>

Znaczenie poszczególnych kanałów w wartościowej sprzedaży energetyków

fot. Crm
<p>Sklepy małoformatowe odpowiadają aż za 67 proc. wartości sprzedaży energetyków w placówkach detalicznych i to one - zdaniem analityków - najwięcej stracą na wprowadzeniu zakazu ich nabywania przez nieletnich (fot. Shutterstock)</p>
<p>Sklepy małoformatowe odpowiadają aż za 67 proc. wartości sprzedaży energetyków w placówkach detalicznych i to one - zdaniem analityków - najwięcej stracą na wprowadzeniu zakazu ich nabywania przez nieletnich (fot. Shutterstock)</p>
Od początku 2024 r. w Polsce będzie obowiązywał zakaz sprzedaży napojów energetyzujących osobom poniżej 18. roku życia. Jego wprowadzenie może spowodować nawet kilkunastoprocentowy spadek sprzedaży produktów z tej kategorii – ocenia Tomasz Rydzewski, analityk danych w CMR.

– Kluczowym kanałem sprzedaży napojów energetycznych są sklepy małoformatowe o powierzchni do 300 mkw. – mówi w komentarzu udzielonym portalowi wiadomocihandlowe.pl To...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
04.09.2023 / 18:46
StoryEditor

Firma Palikota zadłużona na ponad 160 milionów złotych musi spłacać gigantyczną chwilówkę. Reprezentant inwestorów widzi jednak światełko w tunelu

Janusz Palikot (materiały prasowe Tenczyńskiej Okovity)
Pojawił się długo oczekiwany raport na temat stanu finansów należącej do Janusza Palikota Manufaktury Piwa, Wódki i Wina. Okazuje się, że ma ona w sumie ponad 166 mln złotych długu i pożyczkę na… 240 procent rocznie.

Raport opublikował Marek Maślanka, inwestor w spółkę Palikota, który przewodzi grupie innych inwestorów zaangażowanych w biznes byłego posła. Sam podkreśla, że wyliczenia to tyl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
18. wrzesień 2023 15:14