19.07.2019 / 15:16
StoryEditor

Żabka wyśle studentów z Wrocławia do Doliny Krzemowej

(mat. prasowe)
15 lipca br. w siedzibie firmy Żabka Polska odbyło się oficjalne wręczenie nagród zwycięzcom konkursu „Ogarnij Big Data z Żabką”, w ramach którego studenci ekonometrii, matematyki i informatyki z Poznania i Wrocławia przygotowali innowacyjne projekty wykorzystujące metody Big Data, Artificial Intelligence oraz Machine Learning. Zwycięzcą został trzyosobowy zespół z Politechniki Wrocławskiej, który w nagrodę wyjedzie do Doliny Krzemowej.

– W młodych ludziach drzemie olbrzymi potencjał do tworzenia nowych rozwiązań technologicznych, dlatego od wielu lat współpracujemy z uczelniami wyższymi, dzieląc się wiedzą i d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
10.12.2025 / 10:39
StoryEditor
Marki własne Eurocashu strategicznym aktywem w walce z Biedronką i Lidlem. Ich udział skoczy do 20 proc.

Rozwój marek własnych jest jednym z najbardziej dynamicznych elementów strategii Eurocash na lata 2026–2027. Grupa stawia sobie jasny cel: zbudować atrakcyjną dla klientów oraz franczyzobiorców ofertę private label i zwiększyć udział marek własnych w sprzedaży franczyzy do poziomu 20%. To największy projekt produktowy w historii Eurocash, mający jednocześnie poprawić marże sklepów franczyzowych i ich konkurencyjność cenową.

Eurocash kontra dyskonty. Marka własna ważnym orężem w walce o klienta

Eurocash podkreśla, że marki własne w sieciach franczyzowych są dziś nie wystarczająco rozwinięte — i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.12.2025 / 11:59
StoryEditor
Sieć Flying Tiger Copenhagen oddaje klientów zewnętrznemu operatorowi
Sklep sieci Flying Tiger Copenhagens w Turcji

Flying Tiger Copenhagen powierza obsługę klienta polskiemu centrum Armatis w Gdańsku. Już po kilku miesiącach wskaźnik satysfakcji klientów wzrósł powyżej 90%, pokazując, że Polska staje się kluczowym hubem outsourcingu call center w Europie. Sprawdź, jak polskie centra łączą wielojęzyczną obsługę, AI i konkurencyjne ceny, by wspierać międzynarodowe marki.

Polska jako kluczowy hub dla obsługi klienta w Europie

Duńska sieć sklepów Flying Tiger Copenhagen zdecydowała się powierzyć obsługę klienta polskiemu centrum Armatis w Gdańsk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2025 16:27