28.02.2025 / 16:10
StoryEditor

Zara sprzedaje… kamień za 129 zł. Produkt sieciówki wywołał oburzenie

Zara zaczęła sprzedawać... kamienie. Mają służyć jako blokada drzwi (fot. mat.pras. /PRoto)

Jaki jest najdziwniejszy produkt, który można kupić w sklepach? Do wyścigu o palmę pierwszeństwa w tej kategorii dołączyła sieć Zara, która rozpoczęła sprzedaż kamieni i to w dodatku dość niezwykłych.

Do tej pory na rynku pojawiało się już wiele kontrowersyjnych produktów. Mogłoby się wydawać, że nie ma rzeczy, która mogłaby jeszcze zaskoczyć konsumentów. W wyścigu na najbard...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.09.2025 / 09:59
StoryEditor
Jak nie zamienić sklepów w składowisko opakowań? PRZEWODNIK po systemie kaucyjnym cz. VII
Sklepy zamienią się w składowisko opakowań? PORADNIK po systemie kaucyjnym

Setki, a nawet tysiące butelek i puszek dziennie będą odbierać sklepy w ramach systemu kaucyjnego. Czy przez to sklepy zmienią się w składowisko opakowań? Czy klienci nie zasypią marketów i okolicy innymi opakowaniami, które nie trafią do systemu kaucyjnego? Sprawdzamy jak mały i duży handel chce się przed tym uchronić.

W artykule przeczytasz:

  • Konsumenci mają mgliste pojęcie o systemie kaucyjnym
  • Brak kampanii o systemie kaucyjnym może uderzyć w handel
  • Pracownicy sklepów przejdą szkole...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.09.2025 / 11:25
StoryEditor
Łukasz Chałaczkiewicz szefem herbacianego giganta na Europę. Polak awansuje w strukturach firmy Lipton Teas and Infusions
Łukasz Chałaczkiewicz, awansował na stanowisko dyrektora generalnego Lipton Teas and Infusions na Europę (fot. matreiały prasowe)

Łukasz Chałaczkiewicz szybko pnie się po szczeblach kariery w firmie Lipton Teas and Infusions. Zaledwie osiem miesięcy po objęciu funkcji szefa regionu Europy Południowej, awansował na stanowisko dyrektora generalnego na Europę, wchodząc tym samym do ścisłego kierownictwa herbacianego potentata.

Jako dyrektor generalny na Europę Łukasz Chałeczkiewicz będzie odpowiadał za rozwój biznesu na rynkach obejmujących niemal cały Stary Kontynent, od Polski i krajów bałtycki...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. wrzesień 2025 23:25