28.02.2025 / 16:10
StoryEditor

Zara sprzedaje… kamień za 129 zł. Produkt sieciówki wywołał oburzenie

Zara zaczęła sprzedawać... kamienie. Mają służyć jako blokada drzwi (fot. mat.pras. /PRoto)

Jaki jest najdziwniejszy produkt, który można kupić w sklepach? Do wyścigu o palmę pierwszeństwa w tej kategorii dołączyła sieć Zara, która rozpoczęła sprzedaż kamieni i to w dodatku dość niezwykłych.

Do tej pory na rynku pojawiało się już wiele kontrowersyjnych produktów. Mogłoby się wydawać, że nie ma rzeczy, która mogłaby jeszcze zaskoczyć konsumentów. W wyścigu na najbard...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.07.2025 / 13:43
StoryEditor
Lisek przebudowuje sklep. Zmiany mają ułatwić zakupy klientom
Lisek zmienia strukturę sklepu. Jak aplikacja ma ułatwić zakupy klientom? (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Dynamiczne zmiany w strukturze jednego z najszybciej rozwijających się platform e-grocery w Polsce zaskakują skalą i zakresem. Lisek wprowadza trzy nowe sekcje, które mają uprościć codzienne zakupy i dopasować ofertę do realnych oczekiwań konsumentów. Czego mogą spodziewać się klienci po nowym układzie sklepu?

Lisek wprowadził do swojej aplikacji trzy zupełnie nowe sekcje: Cenowe Petardy, Deliskatesy oraz Świeżo z Targoliska. To jedna z największych zmian struktury tego sklepu. Jak tł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.07.2025 / 15:51
StoryEditor
Rossmann chce dotrzeć do młodych konsumentów. Jak zamierza to zrobić?
Logo sieci Rossmann (fot. Sebastian Rennack)

Rossmann startuje z kolejną odsłoną swojej strategii przyciągania młodszych konsumentów. Tym razem stawia na limitowaną ofertę kosmetyków i współpracę z młodymi twarzami polskiego hip-hopu. Co dokładnie zawiera nowy "drop" i dlaczego to może być ważna zmiana w sposobie komunikacji drogerii z klientami?

W drogeriach Rossmann pojawiła się właśnie nowa, limitowana seria kosmetyków do makijażu od marki Everybody London. To element szerszej kampanii, której celem jest dotarcie do m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 21:42