27.08.2018 / 09:41
StoryEditor

Związkowcy: Tesco było głuche na sugestie, jak można poprawić sprzedaż

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Związkowcy z NSZZ "Solidarność" w Tesco Polska skomentowali ogłoszone w minionym tygodniu plany zamknięcia kolejnych sklepów sieci oraz reorganizacji pracy w pozostałych placówkach, w wyniku czego pracę stracić może 2,2 tys. osób. - Wielokrotnie zwracaliśmy uwagę na działania, które mogłyby poprawić sprzedaż, ale firma była na to głucha - powiedziała money.pl. Elżbieta Jakubowska, szefowa NSZZ "S" w Tesco.

Jak poinformowali związkowcy na swojej stronie internetowej, najbliższe zwolnienia grupowe przeprowadzone zostaną między 13 września br. a 31 stycznia przyszłego roku. Zwoln...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2025 / 11:17
StoryEditor
Rafał Brzoska wieszczy koniec zakupów na klasycznych marketplace‘ach!
Rafał Brzoska, prezes firmy InPost (fot. mat. prasowe)

Model kupowania w e-commerce na klasycznych witrynach typu marketplace skończy się szybciej, niż się wydaje - przewiduje Rafał Brzoska, prezes InPost. Jego zdaniem rozwój sztucznej inteligencji doprowadzi do przemian rynku internetowych zakupów. Co dokładnie ma się zmienić?

"Agentic AI shopping przedefiniuje cały rynek - czy to się komuś podoba, czy nie. Doświadczyli tego już wydawcy treści, u których ruch z wyszukiwarek typu Google spadł w niektór...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.07.2025 / 11:15
StoryEditor
Jakie były wyniki polskiego e-commerce w czerwcu? Żywność i napoje sporo zyskały
Ile Polacy kupują w internecie ?(fot. Andrew Neel/Unsplash)

Dane Krajowej Izby Gospodarczej pokazują, że w czerwcu obrót w polskim kanale e-commerce wyniósł 7,17 mld zł i urósł w stosunku rocznym o 8 proc.

Obroty e-commerce stanowią więc 8,7 proc. całkowitej sprzedaży wygenerowanej przez sektor przedsiębiorstw. Ta wyniosła 82,43 mld zł. Obroty w handlu detalicznym ogółem wyniosły ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 21:37