21.09.2023 / 10:25
StoryEditor

Agnieszka Cebulska, Bolt Food: Roboty nie tylko dowiozą jedzenie, ale wcześniej je przygotują [WYWIAD]

Agnieszka Cebulska, country manager Bolt Food w Polsce (fot. mat. prasowe/Mariusz Szachowski)
O strategii i planach rozwoju Bolt Food w Polsce, współpracy z gastronomią i handlem detalicznym, robotach dostawczych i innych innowacjach, zmianach w zachowaniu konsumentów w czasach wysokiej inflacji, nowych opłatach wprowadzanych przez platformy, a także o warunkach pracy kurierów portal wiadomoscihandlowe.pl rozmawiał z Agnieszką Cebulską, country managerką Bolt Food w Polsce.

Uważacie się w Bolcie za firmę technologiczną? E-commerce’ową? Kurierską? Transportową?

Zdecydowanie technologiczną! Nasza aplikacja obejmuje szybkie dostawy jedzenia,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.11.2024 / 00:42
StoryEditor
Rossmann idzie na rekord. Sklep numer 1900 coraz bliżej! Tylko w listopadzie sieć otworzy niemal 40 drogerii
Na zdj. drogeria Rossmann (fot. wiadomoscihandlowe.pl/Konrad Kaszuba)

Tylko w tym tygodniu sieć Rossmann otworzy w Polsce 16 drogerii. W samym listopadzie przybędzie sieci w sumie 37 placówek, a w grudniu planowane są kolejne otwarcia.

Rossmann szybko zbliża się do okrągłej liczby 1900 drogerii w całej Polsce.

– Jesteśmy w galeriach, parkach handlowych i na nowych osiedlach. Cały czas przyspieszamy ekspa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.12.2024 / 15:39
StoryEditor
Marek Sawa, prezes Bricomarché: będziemy walczyć o to, by nasz model sprawdzał się na trudnym dziś rynku
Marek Sawa, prezes sieci Bricomarché

Mijający rok był niezwykle udany dla Bricomarché. Sieć powiększyła się o ponad 20 sklepów udowadniając, że jej model biznesowy jest bardzo efektywny. Prezes firmy Marek Sawa zapewnia, że franczyzowa marka zamierza kontynuować swój rozwój. W planach na przyszły rok jest bowiem otwarcie kolejnych 25 placówek. W perspektywie lat mówi się z kolei o 100 nowych obiektach.

Bricomarché to sieć supermarketów typu DIY o średniej powierzchni handlowej wynoszącej ponad 1700 metrów kwadratowych. Marka działająca w ramach Grupy Muszkieterów, istnieje na ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. grudzień 2024 09:54