04.03.2024 / 12:52
StoryEditor

Allegro wciąż liderem popularności wśród platform e-commerce w Polsce. Ale przewaga nad wiceliderem topnieje błyskawicznie

Automat paczkowy Allegro (fot. mat. prasowe)
Platforma e-commerce Allegro pozostaje liderem popularności wśród polskich internautów. W styczniu odwiedziło ją ponad 18 mln osób, blisko dwie trzecie wszystkich internautów. Jednak zasięgi chińskiego giganta Temu rosną błyskawicznie i po niespełna trzech kwartałach od rozpoczęcia sprzedaży w Polsce od lidera dzieli go zaledwie 3,75 mln użytkowników.

W styczniu 2024 r. platformę Allegro odwiedziło przez stronę www i aplikację mobilną 18,67 mln użytkowników, czyli 62,83 proc. wszystkich internautów w Polsce. Średni łączny cz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.05.2025 / 12:49
StoryEditor
Właściciel Grupy Żywiec pozwał sieć hipermarketów za wyrzucenie jego piwa z półek
piwo, Heineken, sklep

Koncern browarniczy Heineken wniósł do sądu pozew przeciwko holenderskiej sieci hipermarketów Jumbo. Właściciel Grupy Żywiec zażądał, aby detalista zaprzestał bojkotu jego produktów, który trwa już od końca marca br. W tle całej sytuacji są negocjacje z sojuszem zakupowym Everest.

Heineken twierdzi, że od końca marca br. sieć hipermarketów Jumbo zamawia mniejszy aż o 78 proc. wolumen produktów. Jednocześnie - jak donosi holenderska gazeta "FD" - detali...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.05.2025 / 11:07
StoryEditor
Biedronka wyśle pracowników na badania. Czy wszyscy muszą im się poddać?
Program Biedronki ”Razem zadbajmy o zdrowie” (Shutterstock)

Biedronka rozpoczyna kolejną, 20. już akcję bezpłatnych badań dla pracowników, pod hasłem "Razem Zadbajmy o Zdrowie". Uczestnicy będą mogli skorzystać ze specjalistycznych badań krwi o wartości ponad 600 zł, m.in. sprawdzających markery nowotworowe. Możliwe będzie też dokupienie w korzystnej cenie dowolnej liczby pakietów badań dla swoich najbliższych. W ubiegłym roku, w ramach tej inicjatywy, przebadało się aż 37,5 tysiąca pracowników firmy.

Program sieci Biedronka "Razem Zadbajmy o Zdrowie" to benefit, z którego może skorzystać każdy z ponad 84 tysięcy pracowników. W ramach profilaktyki zdrowotnej od maja do końca ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. maj 2025 08:36