17.06.2024 / 11:46
StoryEditor

Allegro wprowadza nową funkcjonalność. Co zyskają partnerzy platformy e-commerce?

Allegro wprowadza kolejne udogodnienie dla swoich partnerów. Chodzi o nowe narzędzia reklamowe (fot. Allegro)
Allegro wprowadza kolejne udogodnienie dla swoich partnerów. Chodzi o nowe narzędzia reklamowe, które zostały udostępnione właścicielom marek i producentom. Nowa funkcjonalność Ads4Brands pozwala im na promocję na Allegro produktów oferowanych przez wielu różnych sprzedających w ramach platformy.

Rośnie liczba firm, które rozwijają wewnętrzne struktury sprzedaży i promocji w kanałach e-commerce. Dlatego też rozwiązania reklamowe Allegro, które były dotychczas dostępne po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.10.2024 / 15:06
StoryEditor
Nowe nawyki zakupowe. Kiedy konsumenci robią zakupy i chodzą do sklepów?
(fot. Shutterstock)

Pandemia COVID-19 znacząco wpłynęła na nasze codzienne życie, w tym na nawyki zakupowe, tłumaczą eksperci Mastercard Economics Institute. Z badań przeprowadzonych przez instytut wynika, że Europejczycy, w tym Polacy, coraz częściej planują swoje zakupy. Przestawiliśmy się na wcześniejsze terminy zakupów, a nawet zmieniliśmy dni, w których je robimy. Co to oznacza dla handlu detalicznego i jak te zmiany wpływają na naszą rutynę?

Jednym z najważniejszych trendów jest to, że zakupy spożywcze Polacy zaczęli robić w pierwszej połowie tygodnia, a szczególnie we wtorki i środy. Przed pandemią najpopula...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.10.2024 / 09:56
StoryEditor
Autonomiczne roboty dostarczą zakupy spożywcze do klienta. Bolt startuje z ciekawym pilotażem
Tak wyglądają roboty, które dowiozą klientom zakupy spożywcze z Bolt Marketu (fot. mat. prasowe)

Firmy Bolt i Starship Technologies uruchomiły wspólnie projekt autonomicznych dostaw zakupów spożywczych. Wcześniej testowały podobne rozwiązanie, ale jedynie w odniesieniu do dostaw z restauracji.

Pilotaż wystartował w estońskim Tallinnie. Wybór takiej lokalizacji nie powinien dziwić - Bolt to firma, która powstała właśnie w Estonii. Również pilotaż dostaw dań gastro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 01:58