30.08.2023 / 13:13
StoryEditor

Auchan z ambitnymi planami rozwoju sprzedaży internetowej w Polsce. Sieć ujawnia swój cel [TYLKO U NAS]

Auchan chce rosnąć w internecie (fot. materiały prasowe)
Sieć Auchan w 2022 r. obsłużyła w Polsce prawie milion zamówień internetowych, dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Detalista planuje już nowe inwestycje w rozwój e-commerce‘u w naszym kraju i zdradza nam swój kluczowy cel w perspektywie kilku lat.

- Nasze dotychczasowe wyniki i ambicje, jakie mamy w zakresie digitalizacji naszej sieci, pozwalają nam szacować, iż e-commerce w ciągu kilku najbliższych lat przekroczy poziom ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
18.09.2023 / 15:51
StoryEditor

Inflacja bazowa znów spadła. Ile wyniósł odczyt w sierpniu?

Prezes Narodowego Banku Polskiego Adam Glapiński (Wikimedia Commons)
10 proc. w ujęciu rok do roku wyniosła w sierpniu inflacja po wyłączeniu cen żywności i energii – podał w poniedziałek Narodowy Bank Polski. To najniższy odczyt od roku, ale nadal bardzo wysoki.

Przypomnijmy, że w lipcu inflacja po wyłączeniu cen żywności i energii wynosiła 10,6 proc. r/r a w czerwcu 11,1 proc. r/r.

Według NBP w sierpniu wskaźnik CPI wyniósł 10,1...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
05.09.2023 / 16:52
StoryEditor

Sieć Maxi Zoo podkręca obroty i zapowiada, że zrewolucjonizuje sektor sklepów z produktami dla zwierząt w Polsce

Torsten Toeller, założyciel i właściciel grupy Fressnapf/Maxi Zoo oraz Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska zapowiadają dalszy dynamiczny rozwój sieci na naszym rynku, w tym otwieranie 25-30 placówek stacjonarnych w ciągu trzech najbliższych lat (fot. materiały prasowe)
Sieć Maxi Zoo, należąca do niemieckiej grupy Fressnapf/Maxi Zoo, w ciągu ostatnich dwóch lat weszła na zdecydowanie wyższe obroty. Udało jej się otworzyć 50 placówek stacjonarnych (wcześniej na taki dorobek pracowała dziewięć lat). Torsten Toeller, właściciel grupy Fressnapf/Maxi Zoo oraz Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska ujawniają plany ekspansji i strategię dalszego rozwoju sieci na naszym rynku.

23 sierpnia br. w łódzkiej Manufakturze otwarty został 100. setny sklep pod szyldem Maxi Zoo w Polsce. Torsten Toeller, właściciel grupy Fressnapf/Maxi Zoo, który pojawił si...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
20. wrzesień 2023 00:58