30.05.2024 / 09:00
StoryEditor

Duch Tesco wiecznie żywy. Branża e-grocery w Polsce musi automatyzować swoje operacje

Wielu detalistów powiela błędy poprzedników, mieszając operacje online z biznesem stacjonarnym oraz używając sklepów jako zaplecza magazynowego (fot. mat. prasowe)
Lata mijają, technologie się zmieniają, a zakupy spożywcze online zaskakująco często wciąż realizowane są tak jak 10 czy 15 lat temu. Zamiast zrobotyzowanych magazynów mamy shopperów biegających po sklepach w poszukiwaniu towaru. Czy to droga donikąd?

Żywność sprzedawana jest w Polsce przez internet już od ponad 20 lat. Mimo to nadal zdajemy się być dopiero na początku drogi, jeśli chodzi o rozwój tego rynku. Dane podawane pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.06.2024 / 14:47
StoryEditor
MediaMarkt remontuje elektromarkety w Polsce. Sieć optymalizuje powierzchnię i tworzy specjalne strefy zakupowe
MediaMarkt po remoncie (fot. mat. prasowe)
W miniony weekend sieć MediaMarkt otworzyła 10 sklepów po przebudowie. Sieć wskazuje, że portfolio placówek "zostało dostosowane do zmieniających się standardów rynkowych i wymagań klientów". Co zmieniło się w marketach?

MediaMarkt tłumaczy, że odświeżony został wizerunek sklepów. Zoptymalizowano także powierzchnię sal sprzedażowych. Towarzyszyło temu wprowadzenie "nowoczesnych rozwiązań marketi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2024 / 16:44
StoryEditor
Lidl ma już ponad 900 sklepów w Polsce! [NASZ NEWS]
Lidl uruchomił w Polsce sklep nr 900 (Shutterstock)
Lidl uruchomił wreszcie swój 900. sklep w Polsce - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Sieć dyskontów nie chwaliła się tym faktem i nie obchodziła szumnie otwarcia tej placówki, tak jak to miało miejsce przy poprzednich „setkach”.

Liczba sklepów Lidla na mapie Polski długo utrzymywała się powyżej 890, aż przekroczyła liczbę 900. Uruchomienie marketu rozpoczynającego kolejną setkę zostało zupełnie przemilc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. czerwiec 2024 15:19