27.05.2025 / 08:08
StoryEditor

Dzień Dziecka: jaki dasz mu prezent i dlaczego będzie to Lego Minecraft?

Według raportu Danae Dzień Dziecka jest trzecią, zaraz po urodzinach i świętach Bożego Narodzenia najważniejszą okazją w roku, kiedy rodzice sprawiają prezenty swoim pociechom (fot. Allegro)

Tegoroczne trendy prezentowe pokazują, że dzieci chcą się bawić kreatywnie, z wyobraźnią, a także często w towarzystwie bohaterów znanych z filmów i gier. Czy takim tokiem myślenia idą też ich rodzice, wybierając prezenty z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka?

Dzień Dziecka to dla blisko dwóch trzecich Polaków ważna okazja do wręczania prezentów. Szczególną wagę do tego święta przywiązują kobiety - nie bez powodu, gdyż aż 94 proc. z n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.05.2025 / 13:47
StoryEditor
Właściciel Makro ogłasza wyniki za pierwsze półrocze. Dr Steffen Greubel, CEO Metro AG jest z nich zadowolony
Wszystkie nasze kanały sprzedaży i niemal wszystkie segmenty wzrosły – i obserwujemy mocny start w trzecim kwartale – mówi dr Steffen Greubel, CEO Metro AG, komentując wyniki za pierwsze półrocze (fot. materiały prasowe)

Grupa Metro, właściciel sieci hurtowni Makro Cash & Carry, opublikowała wyniki za pierwszą połowę swojego roku finansowego. Pokazują one wzrost sprzedaży we wszystkich obszarach i prawie wszystkich regionach, w których międzynarodowy gigant w hurtowym handlu żywnością prowadzi działalność.

Sprzedaż zrealizowana przez Metro AG wrosła w pierwszej połowie roku finansowego 2024/25, który w przypadku tej spółki zaczął się 1 października 2024 r. i dobiegnie końca 30 wrz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.05.2025 / 11:24
StoryEditor
InPost podbija sklepy Tesco. O ile więcej dzięki tej współpracy klienci wydają w sklepach sieci supermarketów?
Paczkomat Inpost przed supermarketem sieci Tesco

Brytyjska spółka Grupy InPost ma już ponad 12 800 punktów OOH na Wyspach, w tym ponad 10 000 paczkomatów. Inpost UK pochwalił się właśnie jak rozwija się jego współpraca z brytyjskimi detalistami, w tym Aldim i Tesco.

Inpost werbuje do współpracy sieci handlowe

Grupa InPost, z początkiem roku zainstalowała 250 maszyn w sklepach Aldi, a teraz uruchamia aż 1 000 paczkomatów placówkach Tesco....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. maj 2025 08:08