28.05.2025 / 09:00
StoryEditor

Kontrowersyjny test Allegro. Gigant e-commece wraca do sprzedaży alkoholu

Allegro testuje sprzedaż alkoholu (fot. Shutterstock)

Allegro niespodziewanie rozszerzyło ofertę o kategorię alkoholową, choć jeszcze kilka miesięcy temu wycofało się z podobnego pomysłu. Nowe rozwiązanie wdrażane jest w ramach zamkniętego pilotażu, bez szerokiej komunikacji do użytkowników. Czy Allegro ma plan na kontrolę sprzedaży alkoholu online?

Allegro zdecydowało się na powrót do tematu sprzedaży alkoholu. Od kilku dni pojawiają się niepokojące doniesienia w tym temacie. – Kategoria jest mocno ukryta i wstępu do niej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.07.2025 / 16:35
StoryEditor
Rynek produktów wysokoproteinowych rośnie w siłę. "Białko stało się kluczowym składnikiem" [EKSPERT]
Białkowa rewolucja w handlu – jak produkty high-protein zmieniają rynek spożywczy (fot. materiały prasowe)

Rosnąca świadomość zdrowotna Polaków przekłada się na dynamiczny rozwój jednej z najważniejszych kategorii spożywczych ostatnich lat. Produkty wysokobiałkowe szturmem zdobywają półki sklepowe, a ich obecność zauważalna jest już nie tylko wśród sportowców. Dlaczego konsumenci tak chętnie sięgają po białko i jakie zmiany zachodzą w poszczególnych segmentach rynku?

Z tego artykułu dowiesz się:

Co napędza rynek produktów wysokobiałkowych?

Białkowe roślinne alternatywy

Przyszłość codziennej diety?

W ostatnich latach kategoria...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.07.2025 / 13:55
StoryEditor
Biedronka idzie w ślady Żabki. Czy handel zmierza w stronę gastronomii?
Biedronka idzie śladem Żabki. Czy sklepy zamieniają się w fast foody? (fot. materiały prasowe)

Biedronka testuje gotowe zestawy do szybkiego spożycia – dokładnie takie, z jakimi od lat kojarzymy Żabkę. Czy sklepy spożywcze w Polsce zmieniają się w punkty street food?

Biedronka testuje nową formę promocji znaną np. z Żabki pod nazwą "meal deal", czyli zestawy produktów gotowych do natychmiastowego spożycia, w promocyjnej cenie. Przykładowe ko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. lipiec 2025 22:08