24.07.2022 / 12:35
StoryEditor

Everli zwiększyło przychody w Polsce o ponad 75 proc. Platforma liczy na kolejne partnerstwa z sieciami detalicznymi

Everli uruchomiła zakupy e-grocery w modelu subsktypcyjnym (Everli)
Firma Everli Poland wygenerowała w 2021 roku 19,26 mln zł przychodów netto ze sprzedaży. Oznacza to wzrost aż o 76 proc. w porównaniu ze wcześniejszym rokiem obrotowym, gdy przychody platformy wynosiły 10,94 mln zł.

Intensywnemu rozwojowi Everli na polskim rynku towarzyszył znaczący wzrost kosztów działalności operacyjnej. Podskoczyły one z 10,99 mln zł rok wcześniej aż do 22,66...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.11.2025 / 13:31
StoryEditor
Gorączka złota, czyli retail media warte prawie 200 mld dolarów. Prognozy są jednak niepokojące
Przykład rozwiązań retail media w Rossmannie (fot. Mk)

Globalny rynek retail media w 2027 będzie wart już ponad 200 mld dolarów, jednak jak wynika z raportu WARC Media, sprzedawcy detaliczny muszą zmienić charakter swoich platform, tak aby obejmowały cały lejek sprzedażowy.

- Retail media ewoluowała z trendu napędzanego przez USA i Chiny w globalny fenomen, a wydatki w Europie rosną obecnie w tempie dwukrotnie wyższym niż szerzej rozumiany rynek re...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2025 / 11:03
StoryEditor
Rafał Brzoska pęka z dumy. InPost rośnie w Wielkiej Brytanii o 300%. A co z Polską?
Rafał Brzoska pęka z dumy. InPost rośnie w Wielkiej Brytanii o 300%. A co z Polską? (fot. InPost)

Grupa InPost osiągnęła rekordowe wyniki finansowe w III kwartale 2025 roku. Przychody wzrosły do poziomu 3,8 mld zł, a wolumen przesyłek zwiększył się o 34 proc. Na dodatek spółka Rafała Brzoski dosłownie w kosmicznym tempie rozwija się w Wielkiej Brytanii, gdzie przychody wzrosły o ponad 300 proc.! Jak InPost radzi sobie w Polsce i Europie? Jaki będzie ostatni kwartał firmy?

W artykule przeczytasz:

  • Jakie są wyniki finansowe Grupy InPost w III kwartale?
  • Rafał Brzoska: InPost rośnie powyżej rynku w każdym kraju
  • Jak InPost radzi sobie na poszczególnych rinkach?
  • Wzrost przychodów w Wielkiej Brytanii o ponad 300 proc.
  • Wolumen przesyłek w Europie wyższy o 24%
  • Poprawa rentowności InPostu w Polsce
  • Jaki będzie IV kwartał 2025 r. dla InPostu?

Jakie są wyniki finansowe Grupy InPost w III kwartale?

Grupa InPost, europejski lider rozwiązań logistycznych dla e-commerce, właśnie podała do wiadomości wyniki finansowe za III kwartał 2025 roku. Spółka może się pochwalić rekordowym wzrostem przychodów, które wyniosły 3,8 mld zł. A to oznacza potężny wzrost o 49 proc. rok do roku.

InPost odnotował również znaczny wzrost wolumenu dostarczonych przesyłek. W trzecim kwartale było to aż 351,5 mln przesyłek, a to oznacza wzrost o 34 proc. rok do roku.

To przełożyło się także na pozostałe wyniki. Skorygowana EBITDA wynosi 1,1 mld zł (+24 proc. r/r). Natomiast skorygowana marża EBITDA to poziom 28 proc.

Nakłady inwestycyjne (Capex) w III kwartale 2025 wyniosły 356 mln zł. Inwestycje te Grupa przeznaczała głównie na rozwój infrastruktury oraz rozbudowę sieci.

image

InPost tworzy konkurencję dla Allegro. "Rafał Brzoska może wygrać wojnę o polski e-commerce”

Rafał Brzoska: InPost rośnie powyżej rynku w każdym kraju

– Jestem dumny z wyników kolejnego, rekordowego kwartału, które potwierdzają dobrą kondycję Grupy oraz potencjał rozwoju usług dostaw poza domem, oferowanych przez InPost w Europie – podkreśla Rafał Brzoska, założyciel i CEO Grupy InPost.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 73% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. listopad 2025 15:55