19.04.2023 / 14:38
StoryEditor

Glovo reaktywuje usługę abonamentową Glovo Prime. Elementem subskrypcji będą bezpłatne dostawy z supermarketów

Na zdj. kurier Glovo (fot. mat. prasowe)
- Po raz pierwszy uruchomiliśmy Glovo Prime w 2021 r., jednak potem musieliśmy zamrozić projekt na jakiś czas, aby lepiej dopasować go do potrzeb naszych partnerów i użytkowników. Teraz wznawiamy program, a Łódź, w której jesteśmy najpopularniejszą platformą, jest pierwszym miastem, w którym nasi użytkownicy mogą ponownie cieszyć się z dostaw w abonamencie Glovo Prime – mówi Carlos Silvan, general manager w Glovo Polska.

Platforma tłumaczy, że dzięki miesięcznemu abonamentowi Glovo Prime użytkownicy aplikacji w Łodzi będą mogli korzystać z nielimitowanych, darmowych dostaw z przeróżnych punk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.01.2025 / 13:02
StoryEditor
Jak wyglądają wynagrodzenia w Netto po noworocznych podwyżkach?
Netto 4.0 w Grodzisku Mazowieckim (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

Sieci handlowe zaciekle walczą o portfele klientów. Muszą też stoczyć jeszcze jeden bój: o zdobycie a potem utrzymanie przy sobie pracownika. Tu kartą przetargową jest wysokość zarobków. Sprawdzamy, jak na tym tle wypada mająca szerokie plany rozwojowe sieć Netto.

Zgodnie z ogłoszoną w październiku 2024 r. strategią sieć Netto dąży do osiągnięcia 1000 sklepów do końca 2028 r. w naszym kraju. To oznacza dynamiczny rozwój organic...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.01.2025 / 08:00
StoryEditor
Bricomarché planuje podwojenie wydatków na reklamę w przyszłym roku, sieć chce być bardziej obecna w przestrzeni publicznej
Nowy sklep Bricomarche w Lubinie (mat. prasowe)

Planujemy podwojenie wydatków na reklamę w przyszłym roku, chcemy być bardziej obecni w przestrzeni publicznej. Nasze przewagi to lepsze dostosowanie oferty do potrzeb lokalnych, decentralizacja i elastyczność. Wynikają one stąd, że sklepami zarządzają niezależni przedsiębiorcy – podkreśla Marek Sawa, prezes Bricomarché.

We wrześniu 2024 r. konsumpcja mocno tąpnęła i nas też to dotknęło. Zaobserwowaliśmy wówczas pierwszy niepokojący sygnał. Natomiast w październiku koniunktura poprawiła się na t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. styczeń 2025 01:06